Sport 1 opzeggen ivm veranderd zender aanbod

marie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
1 okt 2002
Berichten
1.046
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
Vorig jaar heb ik een abbo afgesloten voor Eredivisie en Sport1.

De laatste voor het Engelse voetbal.

Nu valt dat weg,en ik ben geen fan van golf of Turks of Belgisch voetbal.

Dus moet ik Fox 2 nemen,voor het Engelse voetbal,en wil ik Sport 1 opzeggen.

Voor welke problemen kom ik nu te staan.

Een kennis vertelt mij,dat het moeilijk is,een bestaand abbo op te zeggen.

Maar moet ik nu een zender subsidieren,waar ik niet naar kijk?

Bedankt voor het meedenken,gr.George.

 
Beste George. CD wil inderdaad nogal eens moeilijk doen om iets op te zeggen.

Waar het om gaat is dat er in de meeste gevallen sprake is van een jaar- of 2 jarig contract. E.e.a. kan dus ook pas beëindigt worden bij het einde van die vervaldatum.

Tenzij er geen sprake is van een x-jarig contract, want na een jaar wordt dat automatisch een contract voor onbepaalde tijd, met een opzegtermijn van 1 maand (wettelijk).

Dan kun je dus elke maand opzeggen, maar dat moet je die rakkers dan wel goed voor hun neus houden, want ze willen daar nog wel eens eigenwijs over doen.

 
Hoi BT.,

Je verhaal klopt,en dat ze moeilijk doen,weten we uit diverse andere threads op dit board.

Maar typisch is,dat bij uitbreiding van aanbod,er onmiddelijk een prijsverhoging wordt aangekondigd,maar bij vermindering er geen ruchtbaarheid aan wordt gegeven.

Ik heb al een meel gestuurd,en ben benieuwd naar de reaktie van CD.

Ik moet er niet aan denken,dat ik golf ga zitten gluren,in plaats van Engels voetbal,omdat Sport 1 in mijn pakket zit...Daarvoor heb ik nog teveel kruit in mijn k..t!!!! (Niets ten nadele van de golf liefhebber...De één de dochter,dan ben ik tevreden met de jongere zuster...) ;) gr.George

 
Het antwoord van CD is,dat ik het abbo voor Sport 1 niet kan opzeggen,omdat CD er niets aan kan doen,dat het Engels voetbal bij die zender weg is... :[ :[ :[

Tsjonge jonge,hoge spronge,ik kan me hier knap boos over maken....Zal dit soort produkten onder de warenwet vallen...???

Je koopt een pak koffie,maar thuis blijkt er thee in te zitten.

De winkelier kan mij dan vertellen,dat hij er niets aan kan doen,wat de fabrikant in dat pakket heeft gestopt...

Of is dit een te kromme vergelijking...gr.George

 
Dat heeft er toch niets mee te maken? Als jij sport 1 wilt opzeggen moet dat kunnen, per einde contractdatum, ongeacht welke reden.

 
Wacht even,BT,dat je het goed begrijpt:Ik wil onmiddelijk opzeggen,want tussentijds wordt het aanbod veranderd,in mijn nadeel,zonder dat daar verder publiciteit aan gegeven wordt.

Moet ik nu een zender subsidieren,die mij Turks en Belgisch voetbal,herhalingen van Italiaans voetbal en golf gaat voorschotelen?

De reden,dat ik me abonneerde,was,omdat zij de Engelse voetbal wedstrijden uitzonden.

Ik voel me een beetje vern :sex: .....!

Maar ik lees er nergens anders over,dus ik schijn buitenbeentje te zijn...,Zoals gewoonlijk,zie ik diverse van mijn kennissen denken... :tong:

Gegroetjes,George

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan