intern cardsharen

jab

New Member
Lid sinds
25 aug 2013
Berichten
17
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
61
Ik heb een xtrend ET9000 als box met kaard CD kaart erin.

Nu wil ik deze sharen met 4 DB 600pvr hoe krijg ik een cwshare.cfg werkend.

Ik heb heb de interne share werkend tussen de xtrend en 1 db 600pvr

Ik heb in de xtrend 4 F regels staan.

In de andere 4 DB's heb ik overal een C regel staan maar er werkt er maar 1

weet iemand waar dit aan kan liggen.

mvg

 
Nu wil ik deze sharen met 4 DB 600pvr hoe krijg ik een cwshare.cfg werkend.
Nou ik denk dat je het best kunt beginnen het bestand cccam.cfg te noemen als je met CCcam werkt.:)

Als je de rest al werkend hebt, lijkt het me dat je er al genoeg van weet omtrent hoe het werkt.

Er zijn echter een paar dingen waar je op moet letten.

Bijv. dat je geen dubbele gebruikersnamen hebt.

Niet dat je in de ET9000 bijv. bij een F regel een gebruiker Dreambox hebt en in de Dreambox ook een regel met gebruiker Dreambox, daar kan CCcam niet tegen.

Misschien is dat het probleem?

 
zou ik je misschien een PB kunnen sturen zodat je er even naar kunt kijken, overigens hadden de bestanden al de naam CCcam.cfg

alleen had ik het verkeert op geschreven in mijn bericht.

mvg

---------- Post added 28-08-2013 at 20:54 ----------

Ik heb elke keer maar op 1 DB600 beeld en de rest niet,

De Db waarop ik beeld heb is steeds een andere DB

 
Stuur hem even als bijlage naar mijn email adres, dat is gewoon het info adres van deze site of je kunt ook op mijn naam klikken en dan kiezen voor email versturen dan krijg je het email adres ook te zien.

 
Oke het is gelukt behalve op een box maar hier zal ik de tuner nakijken wel heb ik veel last van freeze.

mvg

 
Heb je per cliënt box een user en pwd aangemaakt in cccam (F line).cfg van de box met de kaart. Laat je alle cliënt boxen op 1 user en pwd lopen, krijg je blokken.

 
Ja hij heeft voor elke bos een aparte usernaam en wachtwoord.

Usernamen en wachtwoorden verschillen ook van elkaar, CCcam kan er ook slecht tegen als 2 gebruikersnamen hetzelfde zijn.

Maar dat is dus allemaal niet van toepassing, de configs zien er goed uit.

 
Kan het zijn dat hij de freeze geeft omdat er op de hostbox(dubbele tuner) 4 clienten zitten?

Als dit zo is kan ik hier iets aan doen?

mvg

 
Nee met 4 clienten zou dat geen enkel probleem moeten zijn.

Je zou wel sids kunnen gaan instellen, maar met 4 clients zou dat normaliter niet nodig hoeven zijn.

 
Maar kan het zijn dat de 2e tuner van de Xtrend ook als client gezien wordt en zou er dus eigenlijk 5 clienten op zitten aangezien alles wel werkt als ik 1 Db uitschakel.

mvg

 
Ook met 5 clients zou dat nog geen probleem moeten zijn.

Zet ze eens alle 4 op een verschillende zender, heb je dan ook freezes?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan