zenderlijst

badkarma

New Member
Lid sinds
20 mei 2013
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
47
ik werk met Spark (Alien 2) en wil een strakke zenderlijst gaan maken. Ik heb astra 123, hotbird.

bijvoorbeeld; ik wil alle sportzenders die er maar te ontvangen zijn in een favorietenlijst zetten, en kan die natuurlijk ook opzoeken via provider, A/Z, of satelliet, maar heb geen idee hoe die zenders allemaal heten in de rest van de wereld en waar ik ze kan vinden.

Sky sport, fox sport , eurosport gaat nog wel, maar spanje , italie , duitsland hebben vast ook sportzenders alleen weet niet hoe die heten.

Is er misschien een website waar dit alfabetisch of liefst per categorie!! compleet staat opgesomd? Zodat t opzoeken en toevoegen aan favorieten makkelijker is.

Uiteraard ook voor alle filmkanalen, muziek etc..

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mijn weten bestaat er zo'n site niet waar alle zenders naar categorie gesorteerd staan, wel zijn er sites zoals Kingofsat en ook Lyngsat en Flysat waar alle zenders staan van elke satelliet.

Dus als je bij Kingofsat bovenaan klikt op Astra1 op 19.2 oost vind je daar alle zenders met bijbehorende freqenties.

Of er complete al gesorteerde lijsten bestaan die je er met een usb stick in kunt zetten weet ik niet wel kun je op Sparks TV en het forum aan info komen en zoal lezen wat mogelijk is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan