Wie weet waar?? Paar zenders kwijt

RobC

Active member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2001
Berichten
152
Waarderingsscore
4
Punten
18
Leeftijd
85
Locatie
Maastricht
Ik mis al een tijdje de Arabische zender Dubai One op Badr4 26 Oost 12130V 27K5 3/4.

Zo'n maand of twee geleden nog glas helder maar in eens niets meer te zien. Heb ik hard nodig om The Bold and the beautifull op te nemen. Is namelijk veel verder dan in Europa.

Ook op Nilesat 7West 117785V 27K5 3/4 niets te zien.

Kan het zijn dat die club is verhuisd?

Wie oh wie weet waar de club in Zuid Limburg te zien is?

Ik heb alle mails van de Suoerspeurder uit Friesland door gezocht. Misschien miste ik iets

dank voor een reactie

RobC

PS

Er zijn geen bomen tussen gekomen, een deel van de andere komen hier prima binnen.

 
Badr is volgens mij een stuk zwakker als voorheen hier staat een heel topic over die satelliet hier kan ik ook bijna niets meer krijgen.

 
hoi,

de zender komt hier nog prima binnen met een sterk signaal op de 12130 v 3/4 27500 in friesland met de 120 cm. (vp:1103 /ap:1203/sid:2203)

net even een scan gedaan via de 26 oost:

170 tv en 68 radio zenders

 
Friesland boven alles!!, dank voor je reactie en natuurlijk voor al je prima informatie gedurende al die jaren. Ik ben eigenlijk best benieuwd naar de technische specificaties van je ontvanger(s) en zeker naar de LNB’s de je gebruikt. Helaas is bij mij in Maastricht niets tezien op 12130 v 3/4 27500 met een 90cm schijf. Voorheen prima ook in de dikke regenbuien. Ben benieuwd en tot later.

RobC

 
hoi,

gebruik hier een vantage HD8000S met een black ultra lnb

trouwens ook in duitsland zijn er mensen met problemen met deze transponder.

zie onderstaand citaat:

Hallo,

hat sich bei Dubai Sport HD etwas geändert? Kann auf der Frequenz 12.130 seit einigen Tagen nichts mehr empfangen. Andere Transponder kommen rein. Habe die Schüssel auch schon neu eingestellt. Jedoch zeigt mir der Transponder kein Signal an.

MfG

emmis

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan