Instelllen ontvanger

C

cornelis

ik heb een smart titanium v2 en een draaibare schotel.

De ontvangst van Astra 3A is niet optimaal ingesteld nl signaalsterkte 44 procent en signaalkwaliteit 0 procent . Dus het is niet in orde.

Ik heb het in de ontvanger alsvolgt vastgelegd en daar zit wellicht de fout:

lnb universeel

gemotoriseerd usals

sat astra 3

ref.transonder 6/81

frequentie 11475

polarisatie vertikaal

symboolsnelheid 27500

Ref;transponder, frequentie, polarisatie, symboolsnelheid: Zijn die wel goed ingevoerd???

Ik heb me suf gezocht om erachter te komen, helaas niet gelukt.

Voor alle duidelijkheid het gaat er alleen om of deze invoer correct is.

Ik ontvang alle zenders van can.dig. zonder problemen, alleen zou de kwaliteit stukken beter moeten.

Graag laten weten hoe het precies moet en zo ook voor Astra 1.

alvast bedankt.

 
Eerst welkom op het board.

Maar heb gelijk een opmerking dit zijn beginners vragen waarom plaats je de vraag onder dit topic? Je zou gewoon een nieuw topic moeten beginnen misschien dat een moderator dit nog kan verplaatsen.

Nu de vraag transponder 11475 V 27500 bestaat niet meer volgens Kingofsat je kunt die rustig verwijderen maar dat zal je probleem niet oplossen.

Dat is iets wat zo vaak voorkomt dat er transponders verdwijnen maar daar krijg je geen slechter beeld van.

De rest lijkt me allemaal te staan zoals het hoort.

Ja als de schotel goed is uitgericht en bij usals heb je de juiste gegevens ingevuld zou het allemaal vanzelf goed moeten wezen.

Kijk eens bij usals of je de juiste lengte en breedte graad van je woonplaats hebt ingevuld zo ja vrees ik dat de schotel niet 100% goed is uitgericht.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan