Seca 2 heractiveren en registreren

buganceiro

New Member
Lid sinds
19 jan 2010
Berichten
17
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
54
Gisteren vond ik bij een kringloopwinkel een Max digital 2000 (DM500 clone)

Thuis heb ik hem voorzien van PLI Jade en Cccam 2.09, nu had ik nog een oud (groen) seca 2 kaartje liggen en wilde proberen om de publieke Ned. 1.2.3 te activeren, op dit moment is de kaart tegen mijn verbazing geheractiveerd, alleen werken SBS, RTL, net5 nu ook.

Nu zie ik op de site van Canal Digitaal dat je alleen Seca 3 kaarten kunt registreren, dus mijn vraag is blijft deze kaart werken of is het maar tijdelijk ?

 
Als je nog bij CD geregistreerd staat, dan zal de kaart blijven werken, zij het in verminderde mate. Na enige tijd zullen alleen de 3 publieke zenders blijven werken en de andere zenders uitvallen.

Of het moet zijn dat je nog steeds betaalt voor een settopbox pakket van vroeger, dan blijft de kaart werken zolang je betaalt.

 
Deze kaart ligt al jaren in de kast, ik weet niet eens meer zeker waar hij vandaan komt, volgens mij is het een oude kaart van mijn vader of een

ruilkaart van mijn oom die indertijd een vervangende Seca 3 kaart kreeg.

Maar als de publieke blijven werken ben ik tevreden.

 
Die ruilkaarten daarvan zijn de meeste uitgeschakeld er natuurlijk altijd iets mis gaan maar als er een nieuwe kaart is geaktiveerd hoort de oude uit te vallen.

Dus zolang het duurt kun je de kaart gebruiken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan