Sunray Sr4

hafidoo

New Member
Lid sinds
17 dec 2013
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
54
ik heb sinds kort een sunray sr4 , wie kan mij helpen aan Satelliet.xml file van ziggo Netwerknummer 9600 ( geen cable.xml file)

 
Allereerst welkom op het forum. ;)

Ik heb even een ander bericht van jou verwijderd, want 1 keer vragen naar iets wat je zoekt is voldoende.

Om tegemoet komen vwb jou vraag zullen we eens even gaan zoeken.

 
Weet je wat vaker werkt met een Sunray?

Handmatig scannen, want een originele Dreambox werkt met 3 cijfers voor de komma en 3 erna, maar een Sunray/Ziggo moet je naar boven of naar onder afronden, en mijn ervaring met een Sunray, is dat je meestal sneller klaar bent met een handmatige scan dan een zenderlijst van een ander erin te laden.

Kijk even op deze site (klik) .

 
Klopt sunray/ziggo naar boven afronden, als ik handmatig scan zonder een zenderlijs vind hij niks,

voorbeeld deze is van ziggo 5555.







 
En daar maakt jij dus volgens mij de fout?

De regiocode is niet 5555, maar 9600.

 
Klopt Freggel , deze is van Ziggo 5555 maar Ziggo 9600 kan ik nergens vinden .

 
Hij zit wel degelijk bij de link van @Sjef van "theyosh" maar het is oud @Home gebied dus staat er @Home_9600 Ziggo Winschoten SD en Hd en HD en die kun je zo downloaden.

 
Je kunt toch ook de regiocode aanpassen bij de zoekfuncties, als deze op 5555 staat moet je hem op 9600 zetten, en dan zoeken.

Ziggo is nogal een beetje aan het rommelen met de zenders, en zul je toch een scan moeten doen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan