Prettige Feestdagen en een Fijne jaarwisseling!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste gebruikers.

Het is langzaam aan weer tijd voor de jaarlijkse nabeschouwing en feestelijke wensen.

Normaliter doe ik dat iets later, maar er is dit jaar toch wel iets aparts aan te kondigen.

Op het forum wordt het helaas nog steeds rustiger en dankzij het "end of life" verklaren van PHP 5.3 zijn we al aan het kijken voor deze forum software om te configureren naar iets anders. De huidige versie is immers ook end of life verklaart en draait niet op php 5.5 die ergens komend jaar komen gaat.

Dat betekent voor het volgend jaar een hoop werk en verlies van de oude vertrouwde layout waarmee we toch meer dan 12,5 jaar veel hebben gedaan (Fun bestaat overigens 14 jaar in januari).

Want niet alleen PHP wijzigt, ook vBulletin wijzigde haar licentiebeleid en de nieuwe versies zijn abominabel slecht geprogrammeerd.

Dus houdt jullie komend jaar vast voor diverse wijzigingen en andere sofware, dat kan ik nu alvast aankondigen.

Ook op satelliet gebied was er niet veel nieuws, alhoewel het wel opvallend was dat er na enkele jaren onderzoek ook in Nederland flink ingegrepen werd tegen de commerciele cardshare servers.

De toekomst van het satelliet gebeuren ziet er mijns inziens een beetje zwart uit. Mede doordat er nauwelijks meer iets op hobbygebied gebeurt en legale abonnementen afnemen van buitenlandse providers nog steeds niet mogelijk is. Daarnaast worden we allemaal ook weer wat ouder.

Ondanks dat is het goed en hartverwarmend om te zien dat er nog steeds nieuwe gebruikers registreren en ook de bekende "die hards" nog trouw het forum blijven bezoeken en met regelmaat ook schrijven.

En daar doen we het ook voor!

Van deze plek willen we dan ook elke gebruiker hiervoor hartelijk danken en iedereen vrolijke feestdagen en een prettige jaarwisseling wensen!

 
Van mij ook de allerbeste wensen aan alle leden van dit forum!

Samen met Black Tiger probeer ik en ook jullie hier het forum aan de gang te houden, en daar moet ik toch mijn dank voor uit spreken.

Waren er geen leden meer als L Oosterhof, Aart44 , Wing, of wie ik dan ook vergeet, dan bestonden, nja bestonden, dan was het allang veel rustiger. ;)

Mensen blijf gewoon posten en vooral vragen stellen!

Iedereen fijne dagen gewenst, en op naar een mooi en gezond 2014!

.
 
Dat wordt nog een beste klus. Ik hoop dat alles goed gaat en geen gegevens verloren gaan, zoals bij een AB leverancier.

Als L. Oosterhof weer veel nieuws heeft opgegeven, dan gaat in de huiskamer de laptop op schoot en de gegevens uitproberen. Veel dank hiervoor.

Satellite Fun blijft mijn favoriete satellietforum. Op andere satellietforums kom ik bij uitzondering. Misschien wordt het weer een beetje drukker als het vernieuwd is. Veel mensen zijn gevoelig voor de uitstraling van een website cq forum.

Ook ik wens een ieder hele fijne feestdagen en een gezond 2014.

 
Ook namens mij: Iedereen een zalige Kerst en een happy new year!

 
Ik sluit me aan bij de rest Prettige Kerstdagen en een goed en gezond 2014.

 
Het kan nog net.

Prettige Kerstdagen en een goed begin van het nieuwe jaar.:wijntje:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan