Nieuwjaarsborrel....2014

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.201
Waarderingsscore
154
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Eindelijk lukt het weer een keer om een nieuwjaarsborrel te houden.

Als er mensen zijn die zin hebben om elkaar de hand te schudden en elkaar het allerbeste willen wensen dan is die gelegenheid er op zaterdag 4 jan. 2014 inloop 13.00 uur locatie is Zwembad Overschie.

Als je zin hebt even een reactie geven naar mijn of hieronder even een posting plaatsen.

Tot ziens bij de nieuwejaarsborrel zou ik zeggen.

 
Zet mij maar op de lijst, kom ik bij jou een lekker borreltje drinken, en wellicht een nieuwjaarsduik nemen. :bier:

Moet er nog iets meegebracht worden?

 
Ik heb hem even gemoved omdat het geen satellietnieuws is, dus vandaar dat hij hier terecht is gekomen.;)

Dat is verder niet erg hoor. Ik hoop dat er de nodige mensen zullen komen en dat het weer heel gezellig gaat worden!!

Helaas gaat het voor ondergetekende niet lukken maar ik wens iedereen die gaat een heel plezierige middag!!

 
Helaas gaat het voor ondergetekende niet lukken maar ik wens iedereen die gaat een heel plezierige middag!!
Koop nou eens een nieuwe fietspomp en pomp die banden eens op! :biggrin: Die groene fiets staat nou al zeker 7 jaar aan de kant...
[/QUOTE]
 
Nee pas een jaar of 3 en ik heb er al 1x op gereden. :biggrin:

 
Ik kom ook niet.

Op de fiets is het me te ver.

En als freggel ook nog komt dan moet ik lopend naar huis.:biggrin:

 
Ik ben d'r bij. Helaas ook niet op de fiets. :biggrin:

 
Ik kan er helaas niet bij zijn; ik ga met mijn vriendin naar een hotel.

Iedereen veel plezier gewenst bij Nummer10!

Voor de hongerlappen: vlakbij is een snackbar.

Groetjes,

Bones

 
Helaas moet ik vanwege omstandigheden dit jaar ook afhaken. :sad: ( zit verdomme weer met mijn hamstring te klooien. )

 
Ik zie dat er niet veel mensen meer overblijven.

Ik ga eens kijken of het niet handiger is om het in het voorjaar te doen.

Dan kunnen er wat meer mensen komen.

 
Heb je gelijk in Nummer10.

Hoever kwam je tot 4 personen?

 
Helaas zijn er niet zoveel mensen die kunnen komen.

Daarom heb ik besloten om de borrel te verplaatsen naar een andere datum, waarschijnlijk de voorjaarsvakantie. Maar misschien hebben jullie nog tips voor een datum dan hoor ik het natuurlijk graag.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan