Probleem met sunray triple tuner

yassin_casa

New Member
Lid sinds
29 dec 2013
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
39
Hallo,

Heb een probleempje en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een sunray triple tuner met nemesis 2 image erop. Ik heb alleen de kabel in gebruik. Hij draaide altijd goed. Tot een klein maandje geleden. Opeens verdwenen veel HD zenders incl. de film kanalen. Er is me verteld dat ik een nieuwe scan moet uitvoeren alleen lukt dit mij niet. Nu heb ik vandaag een nieuwe zenderlijst van 1-10-2013 geupload via dreamboxedit en ik heb veel kanalen terug maar de filmkanalen niet en paar gewone hd kanalen.

Hoop dat jullie een oplossing voor me hebben.

Gr.

Yassin_casa

 
Welke regio zit je ?

Wat je kan doen is een gescande lijst die in een enigma2 dream werkt gebruiken dit gaat over het algemeen ook goed .

Zet de qam eens op 256 op de kanalen die het niet doen, en doe dan een scan van die transponder .

Succes Jaap

 
Ik zit in ziggo regio 5555. Weet jij waar ik moet zoeken voor zo een lijst. De kabelscan bij image nemesis is al een moeilijk. Moet nl handmatig.

 
kijk even op je hotmail.

 
Ik ben niet echt een voorstander van die website.

Met alle respect voor de goede bedoelingen hoor, maar die lijsten bevatten vaak fouten. Althans mijn ervaring is dat deze lijsten foutmeldingen geven en vaak ook niet eens compleet zijn. getest op regio 5555 ziggo lijsten.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan