Verandering bij Ziggo..

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik hoop dat ik het goed lees, maar vanwege de vraag is het per 1 april mogelijk om als je het volopbellen altijd abonnement hebt om daarmee niet alleen naar alle vaste nummers onbeperkt te bellen, maar dan ook naar alle mobiele nummers!

Een stukje uit de E-mail die ik ontvangen heb van Ziggo:

Het abonnement VolopBellen Altijd passen wij aan. Hiermee spelen wij in op de behoefte van onze abonnees om onbeperkt te kunnen bellen naar mobiele telefoonnummers.

 


- Voor hetzelfde voordelige vaste bedrag van € 9,95 per maand belt u vanaf 1 april a.s. onbeperkt naar Nederlandse vaste én mobiele telefoonnummers.


Nou nog rap de internetsnelheid omhoog!!!

 
Ja en daar betalen we dus allemaal aan mee omdat alle abonnementen met 1 euro omhoog gaan.:sad:

Ik denk dus niet dat de snelheden omhoog gaan.

 
@ BT Jawel hoor de snelheden gaan omhoog hoor.

De snelheden waarmee de zakken van de bobo's gevuld worden

 
Bleef het maar bij die ene pleuro verhoging,

Maar het gratis bellen naar andere ziggogebruikers is straks ook vervallen.

Tel uit je winst.

 
mijn eerste post:) Maar is piratebay al bij ziggo opgeheven trouwens?

 
Allereerst welkom op ons "gezellige" forum!

Normaal gesproken is het de bedoeling dat ik jou vraag verplaats en er een nieuw onderwerp van maak. ;)

Maar om voor deze keer tegemoet te komen aan de vraag die je stelt: Ziggo moet sinds kort Piratebay weer toestaan.

En terug ontopic: @nono, het gratis bellen naar Ziggogebruikers blijft volgens mij wel gelden voor degene die het volopbellen in hun abonnement hebben.

 
Welkom op Satellite Fun Anna-Mark.

Ziggo moet sinds kort Piratebay weer toestaan.
Moet niet, maar mag. En dat is ook sinds de dag van de uitspraak weer het geval.

Dan weer terug naar abonnementen:

Als u geen VolopBellen Altijd bundel heeft, dan vervalt het kostenloos bellen naar andere vaste Ziggo aansluitingen. Hiervoor gelden per 1 april 2014 de reguliere start- en gesprekstarieven voor vaste telefonie.
En die tarieven is dus 9 cent starttik en dan 9 cent per minuut.

Overigens staat in andere informatie het volgende vermeld:

Bellen naar andere Ziggo Telefonie abonnees op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur
Het lijkt er dus op dat het tussen 20.00 en 08.00 nog steeds gratis is. Het is me niet bekend of er dan wel of niet een starttik in rekening wordt gebracht.

 
Ik heb hier namelijk het volop bellen altijd van 9,95, dus in principe zou het voor ons goedkoper moeten worden? Er wordt namelijk met regelmaat naar 06-nummers gebeld.

Ik moet er trouwens ook even bijzeggen dat ik een paar maanden terug van dat volop-bellen-altijd afgestapt was maar onze rekening steeg meteen met een 10 tot 15 euro per maand.

 
Als je veel naar 06 nummers belt wordt het goedkoper voor jouw ja.

 
Maar ik ga wel even thuis bij mijn ouders kijken, die hebben namelijk ook alles van Ziggo, alleen hun snelheid is de laagste, en ik heb de middelste.

Doch hun betalen meer dan dat ik betaal, dus ik ga daar eens even naar hun belgedrag kijken, en dan denk ik dat ik daar de boel ook op volop bellen altijd zet, scheelt toch weer de nodige eurotjes die je hard kunt gebruiken als je gepensioneerd bent. ;)

 
Tja ik los het anders op, voor mobiel bellen gebruik ik gewoon de mobiele telefoon.

En voor bellen naar het buitenland, 0900nrs gebruik ik Voip Buster.

Scheelt echt een slok op een borrel.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan