zenderlijst verwijderen DM800 se

otto

New Member
Lid sinds
29 dec 2013
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
56
Hallo als eerste wil ik melden dat ik een leek ben,maar heb het volgende probleem met mijn DM800 se.

Ik met edit een nieuwe henksat lijst ingeladen maar nu werken er een paar zenders niet (regionaal en Zapp).

Na wat google werk lees ik dat je de kans loopt dat er ook software meegeladen wordt via edit en dit niet ten goede komt van je DM

Aangeraden wordt het via de DM zelf te doen via aplicaties maar dan moet je eerst de oude zenderlijst verwijderen.

Nu komt mijn vraag hoe doe je dit en kan iemand mij misschien helpen om er ook weer een nieuwe lijst in te laden.

Alvast bedankt

 
Beste Otto.

Allereerst welkom op Satellite Fun.

Een zenderlijst hoef je normaliter niet te verwijderen, je kunt hem wel overschrijven.

Helaas kan ik zo niet zien of je een v1 of v2 model Dreambox hebt. Maar er zijn zenderlijsten (waaronder Hans-Settings) die niet goed werken als je DreamboxEdit gebruikt.

In dat geval kun je beter DreamSet gebruiken om zenders op de Dreambox te zetten.

Dus ik zou willen adviseren om het nog eens te proberen, maar dan met Dreamset. Mocht het dan nog niet lukken, zou het ook aan de zenderlijst kunnen liggen en kun je evt. eens proberen met de Hans Settings lijsten die wij hier op het forum in onze download sectie hebben staan.

 
inderdaad BT probleem ligt denk ik bij de henk sat lijst,nu geprobeerd met een hans lijst direct ingeladen via applicaties en die werkt wel.

Bedankt voor de moeite ik heb weer wat geleerd.;)

 
Fijn om te horen dat het gelukt is. Bedankt voor de terugkoppeling! (Y)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan