Satfinder met scherm HD of gewoon

dobje

New Member
Lid sinds
18 feb 2014
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
55
Hallo,

Omdat ik regelmatig op het platteland (na een storm bui) en bij kennissen een schotel sta af te richten wou ik een iets betere meter aanschaffen dan de gebruikelijke walky talky ( ja beter , nee slechter :shocked: etc).

Nu zijn er diverse leuke meters china ala satlink etc voor niet al te veel geld te koop. Hier kun je ook tv op kijken en de HD varianten ook HD tv.

Nu kijk ik vooral via de gewone tv dus heeft het zin om een HD variant te kopen deze zijn vaak duurder dan een niet HD variant met spectrum analyser. Dan heeft de laatste mijn voorkeur maar heeft dat nadelen in de toekomst , behalve het niet kunnen tv kijken op het 3.5" scherm ?

---------- Post added 18-02-2014 at 18:23 ----------

PB ontvangen , echter mag nog geen PB versturen dus kan niet antwoorden.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Dobje. Welkom op Satellite Fun.

Degene die je een pm gezonden heeft, kan je ook via email benaderen.

PM voor nieuw gebruikers staat uit tot een bepaald aantal posts om spammen door spambots te voorkomen en ook om te zorgen dat gebruikers hun vragen op het forum plaatsen en niet per pm vragen.:)

Maar goed, terugkomend op die meters.... ik had zelf ook een satlink uit China. Maar daar zit geen goede support op.

Naderhand heb ik een mooier model in Duitsland gekocht (Satlink 6908-SE), wel iets duurder (iets van 120 euro) maar dan kun je ook gebruik maken van hun support forum en eventuele firmware updates etc. want die zijn daar ook te vinden.

Een HD is mooier, maar zolang er op een satelliet nog SD zenders te vinden zijn, niet perse nodig voor een goede afstelling.

Ligt er dus een beetje aan wat je wilt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan