Welkom op de nieuwe forum software!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste gebruikers.

Bij deze willen wij u allemaal van harte welkom heten op het vernieuwde Satellite Fun!

Zoals jullie zien is er een hoop veranderd en werken ook een aantal dingen anders.

Er zal nog een hoop aangepast moeten worden om weer alles een beetje te krijgen zoals we het hadden, maar om te voorkomen dat we te lang offline zouden blijven doen ik dat wel "on the fly". :cool:

NB: De inlogtijd standaard op 90 minuten. Dan wordt je automatisch uitgelogt, ongeacht wat je aan het doen bent. Het beste kun je dus opnieuw inloggen en de inlogtijd naar "altijd" veranderen.

Het is in elk geval ook belangrijk voor -elke- gebruiker om even alle instellingen in het profiel na te kijken en zo nodig te veranderen. Met de omzetting zijn wat opties weggevallen maar ook erbij gekomen.

Kijk goed of je iets mist, bijv. bepaalde toegang mist, of juist teveel kunt zien, of dat er andere zaken niet in orde zijn.

Dat kun je melden in het Kwaliteits- en Ideeënbusforum, of stuur me even een pm zodat het zo snel mogelijk in orde gemaakt kan worden. Je kunt daar ook terecht voor al je vragen over de nieuwe software!

Je kunt wel wat rare tekens tegen komen, als je aangeeft waar die staan, los ik dat ook op, dat heeft te maken met de omzetting van iso naar utf-8 formaat.

Hopelijk kunnen we met dit nieuwe forum net zoveel plezier beleven als met het oude.

 
Het schijnt dat een aantal gebruikers last hebben met inloggen en schijnbaar ook geen reset formulier verzonden krijgen of ontvangen.

Mocht daar iemand problemen mee hebben, maak dan even gebruik van de contact optie boven aan het forum of schrijf een email naar ons info email adres.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan