Hoi BT

Bones

Addicted Member
Lid sinds
13 feb 2008
Berichten
1.567
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
65
Locatie
17km oostelijk van Amsterdam
Gefeliciteerd met het nieuwe board!

Ziet er prima uit!

 
@ Black Tiger, ik ben het met Bones eens...Knap stukje werk.

Dank daarvoor. Neem je tussendoor wel even de tijd een tukje te doen...?  ;)  gr.George

 
Bedankt voor de complimenten!:)

Er moet nog een hoop gedaan worden, met name de oude smilies weer integreren is een boel werk, nieuwe download sectie etc. etc.

En we gaan er weer een portal van maken, dus nog genoeg te doen.

Ben nog even aan het denken om voor die tijd het forum even naar een andere server te verhuizen, dat maakt het werken met de addons wat makkelijker en ook wat veiliger.

 
Het ziet er prima uit het is nog even wennen ik zie de nieuwe berichten niet even kijken hoe dat werkt.

Het ziet er mooi fris uit. :biggrin:

 
Ziet er goed uit BT.

Zoals met iedere verandering is het altijd effe wennen.

 
Zo. Even beetje verplaatst, hier staat het beter.

@Aart44: Bedankt voor de tip, was mij ook al opgevallen. Op de index pagina is het goed te zien met die wereldbolletjes. In de forum onderdelen zelf echter niet. Dan kun je het zien aan de rechter kant, daar staat iets in vette letters. Daaraan zie je dat het nieuw is.

Dus daar moet ook nog iets aan gedaan worden dat dit wat duidelijker is.

 
@Aart44: Fixed. Er staan nu icoontjes naast nieuwe posts.

 
Tis effewenne! Maar het ziet er prima uit. Hoeveel uren zitten daar nu weer in?

Alles ziet er perfect uit, ondanks de carnaval!

 
Black Tiger: Vraagje: Op mijn scherm zie ik nu aan de rechterkant een ruimte met advertenties, die op het eerdere board er niet waren.

Dit maakt de overzichtelijkheid slechter, naar mijn mening.

Het zal een reden hebben, economisch?

Als mijn vrouw juist damesondergoed of schoenen heeft bekeken, moet ik daar van meegenieten. En nu ziet zij, als ze toevallig achter me staat, dat ik nudisten-oorden bekeken heb, als vakantiebestemming... gr.George

 
@RobC: Behoorlijk wat en ik ben nog steeds bezig. Zal nu ongeveer een 30 uur zijn.

@Marie: Die waren er op het vorige board ook hoor, alleen toen was het vorige board iets smaller en stonden de advertenties net naast het board. Misschien dat een of ander popup blocker die je toen gebruikte ze verborgen had, maar ze waren er wel.

Ik kan het oude forum nog wel even aan zetten, dan kun je het zien. Die staan er al jaren, inderdaad wegens economische reden.

Het is wel zo dat er t.z.t. nog een portal gaat komen en dan zal het misschien iets beter gesitueerd worden aan de zijkant.

Tja vrouwen zijn strange volk he, zo willen ze niks van je hobby weten en zo opeens kijken ze mee omdat er advertenties staan. :biggrin:

 
@ B.T.: Effe off topic: nav "vrouwen zijn strange volk"

Kan wel merken, dat jouw vrouw niet achter je staat, terwijl je hobbiet op de computer...Anders had het vast hommeles gegeven in Huize Tiger......  :grin:

En nav je antwoord aan RobC: Je zult wel op uurloon staan, dus als einde van de maand je loonstrookje binnenkomt, is het allemaal  :grin:  :grin:  :grin:  en  :drinken:

Gr.George

 
Hahaha, ja werd ik maar per uur betaald, dan had ik nu dik verdiend. :biggrin:

En mijn vrouwmens staat gelukkig niet achter me, dat heeft soms zijn voordelen. ;)

Ohja, jullie zullen het al gemerkt hebben. De links worden niet meer automatisch omgezet naar klikbare links.

Ik ben er al een mod voor aan het zoeken, maar tot die tijd kan men links tussen de [url]http:// en [/url] code tag zetten.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan