Mooi nieuw forum

satshow

Sr. Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
385
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
55
Moet zeggen dat het forum er best goed uit ziet en ook snel is. Keurig werk geleverd :)

 
Wacht maar tot BT de rekening stuurt voor al zijn werk! ;)

 
Inderdaad geweldig mooi!

 
Ziet er bekend uit voor mij :)

Ik draai al jaren met SMF op www.reelbox4al.nl :) alleen gaat dat forum binnenkort stoppen.

Maar het ziet er leuk uit BT, ik denk dat de conversie van alle berichten nog het meeste werk is !

 
Knap werk allemaal weer, neem er vandaag eerst maar eens een lekker Trappistje op buiten in het zonnetje!!! 

 
Thanks. Ik heb trouwens vannacht een trappistje genomen want ik ben nog steeds bezig.

@Tech: Ja daar wist ik van. SMF timmert al langer goed aan de weg, maarja wij hadden vBulletin betaald en dat werkte nog perfekt. Alleen nu moest een totaal nieuwe upgrade licentie voor VB4 of 5 (a 179 dollar) gekocht worden, zodat we straks door konden gaan op php 5.4 of php 5.5, dat is te gek.

Dus dan maar naar SMF.

Welke conversie van berichten bedoel je? Ik denk dat het enige euveltje misschien rare tekens zijn omdat Fun van iso naar utf-8 formaat overgegaan is. Het meeste werk heb ik tot nu toe gehad aan met name de rechten, opzetten van layout en aanpassingen daaraan maken etc.;)

 
Aaah, okee, ik dacht dat het een hoop werk zou zijn de berichten te converteren van vBulletin naar SMF, ik weet dat we daar indertijd met de satellitenerds ook wat werk mee gehad hebben, maar dat is alweer een lange tijd geleden, misschien dat de scripts nu meer werk uit handen nemen dan dat dat indertijd het geval was :)

De rare tekens zijn me tot nu toe nog niet opgevallen :)

 
Keurig werk wat je allemaal weer hebt gedaan nadat ik de laatste keer ben ingelogd.

 
@Tech: Ja het gaat nu echt van een leien dakje. Het conversieprogramma is echt goed momenteel.

@Satshow: Thanks.

 
Ziet er mooi en strak uit.

Goed werk geleverd (duim omhoog) mis die smylie.

 
Thanks Papano. Overigens die duim had ik er al in gedaan. (Y)

Niet alle smilies zijn zichtbaar, maar ik zie wel dat ik er een aantal verborgen heb staan, zal ik later ook even aanpassen, bedankt voor de tip!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan