Dyndns stopt nu helemaal met gratis hostnamen

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Het bekende dyndns.org was al eerder gestopt met het leveren van gratis subdomeinnamen oftewel "hostnamen" zoals zei het noemden, voor nieuwe klanten.

Vandaag kregen we bericht dat dit nu ook stopt voor bestaande gebruikers die wel nog een gratis "domeinnaam" hadden.

That is why with mixed emotions we are notifying you that in 30 days, we will be ending our free hostname program.
Oftewel hun gratis programma stopt binnen 30 dagen.

Men kan dus kiezen om 25 dollar per jaar te betalen, dan heeft men ook wel vele subdomeinnamen ter beschikking. Of er zijn ook gratis alternatieven zoals no-ip.

 
Ik had al eerder gemerkt dat ik mij niet meer kon aanmelden.

Nu gebruik ik no-ip. Hier kan je wel meer domeinnamen gebruiken. Alleen in de gratis versie zijn er minder combinaties te gebruiken. Er blijven er nog genoeg over.

Deze werkt al jaren goed.

 
Ja dat klopt. Bij het aanmaken van een nieuwe no-ip kon ik maar 1 achtervoegsel gratis kiezen.

Toen viel me in dat ik nog een oud account had en daar waren een hoop meer achtervoegsels te kiezen. Misschien dat je na registratie ook weer een hoop meer kunt kiezen.

Bij dyndns waren het er max. 2 gratis, bij no-ip zijn het er 5. Hopelijk blijft deze dienst wel draaien.

 
Dit zijn nog een paar andere gratis alternatieven:

changeip.com

freedns.afraid.org

dnsdynamic.org

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan