Iedere keer anders bij ziggo?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.154
Waarderingsscore
570
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Waarom verandert Ziggo iedere keer weer de frequenties van hun zenders en ook de QAM???  Eerst verdwijnen er een hoop, waar ze dan zitten, ja je kunt een automatische kabelscan doen, maar dan moet er wel een juiste image op de ontvanger staan, en dat is bij mij niet het geval, dus het is handmatig....

Je ligt dus om de paar maanden met de ab in de bank om alle zenders weer te vinden!

Ik heb nou alle zenders weer terug in mijn regio (1111) maar waar is dit nou voor nodig?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen flauw benul. Misschien heeft het te maken met voorbereidingen betreffende het samengaan met UPC.

Eerst werd het verandert voor beter ontvangst, toen werd de positie wat eenvoudiger gezet, daarna kwam dat Qam gebeuren en als ze nu weer wijzigen zal het misschien daarmee te maken hebben.

Met de Cisco kabel ontvanger heb ik eerlijk gezegd van al die wijzigingen niets meegekregen, behalve van de Qam wijziging want toen moest ik een nieuwe scan doen omdat hij kuren kreeg.

 
Nou ik zie die wijzigingen wel, want bij mij op de Sunray verdwijnt er regelmatig de ene na de andere zender.

Gisteren dus weer een up to date zenderlijst gedownload en "handmatig' alles weer opgezocht.

 
Hoi Freggel,

Ik doe om te paar weken een kabelscan en orden de zenders met dreamset...daarna gaan ze naar de box

Helaas zit ik in regio 5555 anders had ik je mijn lijst gestuurd.

Ik werk sinds kort met een Gigablue Quad, wat een top ontvanger , kan zich m.i asoluut meten met de VU.

 
Een kabelscan is afhankelijk van het image wat erop staat @Wing, de image die er bij mij opstaat daar gaat het niet mee, dus ik zoek de zenders handmatig op.

Ik weet het gooi er dan een ander op, maar ach ik ben misschien een beetje lui, maar de box loopt lekker stabiel, dus we hangen ff 5 minuten met de ab in de bank, en de boel werkt weer. ;)

 
freggel1 zei:
Een kabelscan is afhankelijk van het image wat erop staat @Wing, de image die er bij mij opstaat daar gaat het niet mee, dus ik zoek de zenders handmatig op.

Ik weet het gooi er dan een ander op, maar ach ik ben misschien een beetje lui, maar de box loopt lekker stabiel, dus we hangen ff 5 minuten met de ab in de bank, en de boel werkt weer. ;)
Hallo,

Ik heb de sunray triple tuner gebaseerd op de dm 800hd. Waar vind ik een goede up to date zenderlijst voor cable. En belangrijkst, waar vind ik nou de goede frequenties voor ziggo 5555. Ziggo verandert die dingen om de haverklap. Net met een medewerker van ziggo gebeld zegt ie, we kunnen u niet helpen omdat u een dreambox heeft. **(#&

MVG

Yassine

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan