Bezetting polite in Nederland/Gemeentes.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Het volgende verhaal hierover: Gisteren tijdens het wegbrengen van het jongste Freggeltje naar haar school irriteerde ik me weer mateloos aan het rijgedrag van andere weggebruikers.

De ene rijdt met 63 het dorp in, en de andere die het dorp uit reed zat in no time achter op mijn bumper, ik had deze helemaal niet aan zien komen zo hard reed hij het dorp uit!!!

Wil hij mij nog inhalen op bij een paar bochten in de weg...

Thuisgekomen meteen even naar de politie gebeld met het verzoek of er wat meer op de snelheid gecontroleerd kan worden, nee dat kan niet wij zijn onderbezet in uw regio, en daar moet je voor bij uw gemeente zijn.

Dus toen de gemeente maar gebeld afdeling handhaving, en daar zei men dat de politie moet doen, pfffttt, afschuiven dat kunnen ze.

Ik weet ook wel dat dit niet alleen in mijn dorp is, maar ze doen tegenwoordig maar een dotje.

 
Er zitten gewoon een aantal asocialen achter het stuur die altijd haast hebben en daar doe je weinig aan.

Bij de politie is slechts een zeer beperkt aantal mensen beschikbaar voor snelheidscontroles.

Vaak zie je ook weer dat als er dan controles komen en je wordt zelf gepakt, dat er steen en been geklaagd wordt over waarom men geen boeven aan het vangen is, dus tja.... met al die bezuinigingen en verschillende meningen in de bevolking is het voor de politie ook niet makkelijk.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan