Ik kan niet op sat sites komen...???

marie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
1 okt 2002
Berichten
1.046
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
Onderstaan bericht heb ik ook op Duck gepost, omdat het beide sites betreft.

Het lijkt erop, dat mijn IP adres geblokeerd is, maar wie kan dat meer doen, dan de webmasters, en waarom zou dat kunnen gebeuren ???

(E.T. en B.T. : niet boos worden, jongens...Ik probeer alleen een oplossing te vinden...)

Hallo boardleden,

ik heb een knap probleem, waar ikzelf niet uit kan komen.

Zoals de titel al zegt, kan ik niet op beide sat boards komen.

(Hoe kom je nu dan wel op Duck ??? Proxy server! Echter Fun paswoord vergeten, dus lukt ook op die manier niet...)

De fout diagnose is, dat niet gecommuniceerd kan worden met IP 62.212.xx.xx

Gestuurde ping wordt niet beantwoord.

Ik heb X email gestuurd, en antwoord gekregen, dat men het zou onderzoeken.

Op pc van kenissen in Finland, en mijn buurvrouw komen de sites wel door.

Ik gebruik Exploren, maar ook Opera helpt niet.

Ik heb modeem gereset...zonder resultaat...

Heeft iemand een idee, waar ik tegenaan moet schoppen...?

Bij voorbaat dank voor meedenken, vr.gr. George

__________________

#mod-edit: Even wat gegevens die niet publiek hoeven verwijderd.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet hoe dit opgelost moet worden, maar heb wel even een vraag...

Via wie of wat heb je dan onder jou account nu wel deze vraag kunnen stellen hier ? Je bent toch je wachtwoord vergeten???

 
Als eerste om te proberen of het aan je provider ligt zou ik http://www.opendns.com/ eens proberen daar zie je twee adressen staan de beginnen met 208 die invoeren in je systeem.

Hoe je het in moet stellen ligt een beetje aan je besturingsysteem maar staat honderden keren uitgelegd als je er op Google.

Ga naar het control panel van je router (vaak http://192.168.1.1) en zoek naar de DNS-instellingen. Hier kan je handmatig de IP-adressen van OpenDNS invoeren: 208.67.222.22en208.67.220.220.Vervolgens klik je achtereenvolgens op save en apply.

Schrijf dan de adressen die er in standaard in staan even op zodat je die terug kunt zetten als het niet helpt.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het allereerste wat je in zo'n situatie moet doen is mij een email schrijven met dit probleem. ;)

 
Ik heb er even vlug naar gekeken. Voordat ik er überhaupt iets aan ga doen zou ik je willen adviseren je computer even te scannen met ADWCleaner (downloaden van bleepingcomputer.com) en als dat gebeurt is en gecleaned heeft, nog eens met Malware Bytes scannen.

Reden van blokkade: *Port Scan* detected from 88.195.xx.xx en dat meerdere malen.

Ik stuur je wel een mailtje.

 
@ B:T: Bedankt, ik weet nu wat te doen. Op het moment, dat jij zei, dat die "attacks" begonnen,(Ik neem aan, dat jij Ned tijd gebruikt), zat ik al enige tijd achter email naar mijn pensioenfonds  en lange meel naar kennis. Dus ik bezocht geen vreemde sites...

@ Freggel : Omdat zelfs een Alzheimer patient wel eens een helder moment heeft..., en zich per ongeluk NOG één paswoord herinnert... Vandaar...

Ook jij dank voor meedenken... Houd me lekker helder Haha...!!!

@Aart: Bedankt voor je advies. Ik ga eerst even doen, wat BT me vertelde.

Velen zullen denken, waar maak je je druk over, maar het zit me knap dwars, dat ik, om één of andere reden niet op een site kan komen, waar ik rond 2000 AD al op te vinden was...

Ik weet, dat Black Tiger snel boos is, maar waarom heeft het 14 jaar geduurd, voor hij mij pas van de boards donderde...???  (grapje...!!!!!)

Al met al zijn we dicht bij de oplossing, Gr.George

 
marie zei:
Ik weet, dat Black Tiger snel boos is,
Tja, Marie, we zijn er om elkaar te helpen! Maar heeft BT jou van het board geschopt??? Foei, normaal is dat mijn taak! :biggrin: 

Maar even iets grappigs, een tijger kan boos worden dat weet ik, maar deze  heeft wel iets grappigs. ;)

 
Hoi Freggel,

Ik hoop, dat je BT even goed de waarheid zegt, omdat hij in je werkzaamheden zit te wroeten...

De tijger uit dat filmpje heeft mijn IP ook geblokkeerd...want het filmpje blijft zwart.

Ze moeten mij wel hebben, die Tijgers, Black, Blue or Brown.... gr. George

 
Ocharm ik heb het weer gedaan... weeeeehhhh.:'(

Ik heb niets gedaan, ging helemaal vanzelf en automatisch. Ik heb daar speciaal een firewall voor werkend zodat die het automatisch doet en ik niet meer de schuld kan krijgen.  :biggrin:

 
@Black Tiger: Nou, dank je wel hoor...

Omdat ik niet meer op mijn favoriete sites kan komen, moet ik nu de hele dag natuurfilms bekijken,... Gelukkig doen daar geen tijgers in mee... gr. George

 
Snap er niets van @marie meld dat hij niet op de site kan komen maar er staan wel een aantal posten van hem hoe doet hij dat gaat hij naar een andere computer bij buren of zoiets.

Wat is er nu eigenlijk aan de hand heeft hij een automatische blokkade opgelopen maar kan niet met zijn eigen computer posten? :grin:

 
Hij komt momenteel op de forums door gebruik te maken van een proxy. :cool:

Zijn ip is geblokkeerd in de firewall van de server. De reden daarvan is dat iets (een trojan of iets anders) continue probeert een verbinding op te zetten naar de server waar dat niet is toegestaan, dus loopt hij steeds tegen een automatische blokkade aan.

We zijn nu samen aan het onderzoeken waar precies de oorzaak ligt, om het euvel te kunnen oplossen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan