Ach weet je wat....

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
We schieten maar even een passagiersvliegtuig uit de lucht... >:( :mad: >:( :mad: >:( :mad: >:( :mad: >:( :mad: >:(

 
Waar zit het verstand van die gasten. Eerst zijn ze er trots op dat ze een vijandig vliegtuig neer geschoten hebben totdat ze constateren dat het een burgervliegtuig was. Oeps foutje.

Ik denk dat er al heel wat weg is gehaald wat op brokken van een raket zou kunnen lijken om de afkomst te verbergen. Waarom werden de onderzoekers dan eerst niet toegelaten?

 
Ik denk dat onderzoekers ook niet toegelaten werden om de mensen die de boel nog leeg aan het roven waren de kans te geven er tussen uit te knijpen met de "gevonden" spullen.

Asociaal tuig.

 
Asociaal tuig dat sowieso, maar het treft ons allen veel meer dan dat de daders in de gaten hebben!

1 klein voorbeeldje: 

Buurtschap wilde exploderend vliegtuig bouwen voor bloemencorso Zundert

 

 


ZUNDERT - Corsobuurtschap Molenstraat wilde een praalwagen bouwen in de vorm van een exploderend vliegtuig, een Boeing 737, maar na de ramp met vlucht MH17 is dat plan van tafel. Dat meldt BN DeStem.


 


Het toestel dat zou bestaan uit dahlia's zou tijdens de stoet meerdere keren ontploffen, waarbij vleugels en romp uiteen zouden spatten en dat zou ook te horen zijn in de vorm van exploderende geluiden, zo schrijft BN DeStem.


 


Spoedberaad



Het bloemencorso is zondag 7 september in Zundert en dus moet er snel een ander ontwerp komen. In een spoedberaad met bestuur en ontwerpers heeft het buurtschap besloten de wagen aan te passen.


 


Na de ramp in Oekraïne. vinden alle betrokkenen het oude ontwerp 'echt niet meer kunnen', zo vertelde de secretaris van het buurtschap tegen de krant. De constructie van de bloemen Boeing was al bijna klaar.


 


Gesprek met buurt



Vrijdagavond wordt met de buurt besproken hoe het ontwerp aangepast kan worden.





 
Nja oke... maar ik vraag me sowiezo af, ook al was deze ramp niet gebeurt, waarom er gekozen is voor een exploderend vliegtuig.

Dat is mijns inziens ook niet iets van satire maar eerder iets lugubers. Dus al met al vind ik het persoonlijk toch al een keuze waar men vraagtekens bij kan zetten.

 
Ach weet je wat... Eerst denken dan plannen of schrijven. BT heeft gelijk, heeft niets met satire te maken die ontploffende bloemen . Waarschijnlijk bedacht onder invloed van het zelfde spul waar die rovers daar mee rond lopen, scharrelend de koffers leeg roven enzo.

 
Ik weet zelf het verhaal achter dit onderwerp waar deze buurtschap voor gekozen had ook niet, en vindt het persoonlijk ook maar een raar idee.

Mocht ik de gedachtegang erachter nog vinden dan plaats ik het nog.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan