Groen scherm bij youtube...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Tja vorige week ineens uit het niets waren alle filmpjes die wou bekijken weer groen. Ga je weer lezen op internet wat dit is en wat de oplossing is.

Je leest dan vaak als eerste tip dat je de hardwareversnelling uit moet zetten bij de flashplayer.

Maar dat werkt maar even...

Dus ik heb in mijn geval heel de Adobe Flashplayer er af geflikkerd, en ja hoor alle filmpjes werken weer!

 
Ja flashplayer heb je vaak nodig, maar het kan zijn dat er een verkeerde update door gekomen is en hij dan weer raar gaat doen.

Ik heb er overigens geen last van gehad tot nu toe gelukkig.

Maar heb wel Secunia 2.0 geinstalleerd staan, daarmee zie je goed welke software verouderd is en tijd om te updaten. Is misschien een idee voor je en ook voor anderen?

Er is ook nog een versie 3.x maar dan wordt alle verouderde materiaal automatisch geupdate. Dat wil je niet altijd. Bij de oude kun je dat zelf kiezen en ik ga dan liever op de site van de makers upgraden.

 
Het is weer even geleden, maar ik snap niks meer van die terugkerende groene schermen als je een filmpje wilt bekijken??? 

Ik zet zojuist een filmpje bij Duck

.  ( en vreemd genoeg werkt het hier wel met https??? )
Bij de site waar ik deze zag kreeg ik een groen scherm, en als ik via YouTube keek niet, terug naar de posting en een edit, en ik zag in de link https staan, de s weggehaald en verrek toen werkte het filmpje wel???

Toen het filmpje geplaatst op Facebook, even testen, en ja hoor groen??? 

Flashplayer staat er intussen wel weer op, maar ga toch nog eens kijken wat er gebeurt als ik het weer verwijder...

 
IE groen... Firefox niet. :confused: 

Zit hem dit dat in een instelling of app in de browser

 
Ik denk eerder in de browser. Heb al vaker vreemde dingen meegemaakt met IE en zelfs vertragingen. Daarom gebruik ik nu standaard Firefox en alleen nog IE als het in Firefox niet wenst te werken bijv. met java applicaties. Die gebruik ik sowieso meestal op XP aangezien ik geen java op m'n windows 7 wens.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan