Cisco HD Recorder/Ziggo...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Terug naar de fabrieksinstellingen??

Stel je hebt er dus staan, en ze zijn dus aangesloten aan de coax, en hebben dus de updates gehad? Heeft het terug zetten naar fabrieksinstellingen dan nog nut?

Want er zit van alles in wat door Z.... uitgeschakeld is, zoals usb/netwerk, en een harde schijf die je niet kunt benaderen.  ( Zegt men ).

 
In maagdelijke toestand is de netwerkaansluiting van een Cisco HD recorder ook niet actief.

Dat je de harddisk niet benaderen kunt lijkt me sterk. Zou eventueel kunnen als er gecodeerd wordt opgenomen. Heb het ook nog niet geprobeerd trouwens. Zolang dat ding het goed doet ga ik de harddisk niet uitbouwen.

Misschien iemand anders?

 
Kent iemand de oplossing voor de kopieer beveiliging van in Cisco HD Recorder. Ook bij Uitzendingemist kan je die naderhand niet opnemen. Ook op een externe standalone recorder komt de melding Copieer Beveiligd. Vroeger waren er van die doosjes om op je Videorecorder, (ja Opa spreekt hier) de Huur Video's op VHS  tape zetten. Er bestaat wel software om een einde aan kopieerbeveiliging en regiocodes te maken. Dat zoek ik dus niet.

Er zijn wel doosjes die je tussen de scart kan plaatsen en die halen het "stoorsignaal" er af. Iemand een idee? Dank voor een snelle reactie.

 
als dit net zo werkt als toen in de goede dagen  :cool:

de draad die normaal je tv omzette in de scart stekker (meende pen 8 ) er afhalen.

kort om alleen audio en video aansluiten verder de pennen los in de scart.

 
Volgens mij werkt die truuk niet meer bij de Cisco recorders. Kunt het proberen, als het niet lukt kun je Ziggo bellen. Het is een tijd geweest dat ze dat er af konden halen tegen een (al dan niet maandelijkse) vergoeding. Geen idee of dat nog steeds is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan