Windows 9 gratis voor 8.x gebruikers

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
999
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Windows Threshold, ook wel Windows 9 genoemd, zou in 2015 op de markt komen, waarbij het besturingssysteem een mix van versie 7 en 8 zou zijn. Wat de potentiële overstap naar deze Windows-versie interessanter zou kunnen maken is dat deze nieuwe versie als gratis upgrade aangeboden gaat worden.

Windows 9 zal voor alle gebruikers van versie 8 en 8.1 gratis zijn, waardoor vele gebruikers met recente computers gratis zouden kunnen upgraden. Dit werd door de President van Microsoft Indonesië bekend gemaakt.

Ook gaan er geruchten dat gebruikers van oudere besturingssystemen, met de nadruk op XP, gebruik zouden kunnen maken van een speciale aanbieding.

Bron: hardware.info

 
Ja met een speciale aanbieding van dacht 30 euro ben ik ook aan mijn huidige W8 gekomen en inmiddels W8.1 als we dan ook de upgrade naar W9 krijgen is het een prima aanbod geweest.

Dus hou de computerforums in de gaten voor degene met een oud besturingssysteem meestal zijn die speciale aanbiedingen maar erg kort geldig een dag of 14 of zoiets.

 
Ik heb 14,95 betaald voor de upgrade van windows 7 naar windows 8 dus is dat ook wel goedkoop. Ben alleen benieuwd of het ook iets wordt. Voorlopig hou ik het even op 7 nog.:)

 
Ik ben benieuwd wat het gaat worden, wel weet ik dat binnenkort, ik dacht volgende week een zoon van een collega van mij w9 krijgt en moet gaan controleren of er fouten in zitten.

 
Het gaat helemaal niets worden.

Het is gebleken dat de medewerker van Microsoft die deze uitspraak gedaan heeft het bij het verkeerde eind had. Er komt dus GEEN gratis upgrade.

Sterker nog, windows 9 wordt zelfs overgeslagen en men gaat het meteen windows 10 noemen.

Een van de vermoedelijke redenem is dat je anders weer verwijzingen krijgt naar windows 9x en daar is al enorm veel op internet over te vinden v.w.b. windows 95 en 98. :)

Van Windows 10 is inmiddels al een gratis preview te downloaden, zie ander onderwerp. Deze gaat als het goed is voorjaar 2015 uit komen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan