Gedeeltelijk verbinding met Dreamset

Whity

New Member
Lid sinds
1 dec 2010
Berichten
41
Waarderingsscore
1
Punten
8
Leeftijd
63
Locatie
Enter
Om de nieuwste zenderlijst van Hans in mijn DB8000 te zetten heb ik de laatste versie van Dreamset[64bits voor windows 7]erop gezet, maar ik krijg alleen verbinding met mijn IP[OK] maar die andere 2 die eronder staan krijg ik de melding ERROR en WARNING!!. Wat ik ook probeer het lukt mij niet, ik dacht eerst het ligt aan de image[te oud] de laatste versie erop gezet[Newnigma2] en het precies hetzelfde weer, wat doe ik verkeerd?? Maar waarom kan ik deze lijst niet met dreamboxedit erin zetten?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bedoeld de Hans settings lijsten? Ik ben eerlijk gezegd vergeten waarom dat niet kon. Als ik me niet vergis gooit hij dan het een en ander door elkaar en/of werkt een deel niet. Het wordt door hem zelf ook aangeraden om ofwel via het image (Hans lijsten zitten standaard in Openpli onder andere) te updaten of door Dreamset te gebruiken.

De twee die er onder staan zijn de plaatsen waar de zenderlijsten terecht zouden moeten komen.

Dat moet bij mijn weten /etc/tuxbox/ (plek 2) zijn en op plek 3 zou dat /etc/enigma2/ moeten zijn.

Heb je dat wel ingevuld bij de configuratie of heb je daar iets anders staan? Ik gebruik zelf bij de configuratie ook Enigma 2 ver 4.

 
Ik heb het vanmiddag met dreamboxedit geprobeerd en het lukte direct! dus waarom het volgens Hanssettings met dreamset moet???

 
Ik hoop dat de lijst dan ook goed is en goed werkt zoals hij moet. Heb al herhaaldelijk ook zelf meegemaakt dat dit niet het geval was.

Vandaar ook het advies om via Dreamset in te laden, daar worden ze ook mee gemaakt.

Maar als het met DraemboxEdit ook werkt, des te beter zou ik dan zeggen!

 
Ja maar als het met Dreamset niet lukt! dan maar met dreamboxedit! en alles werkt bij mij.

 
Black Tiger zei:
Je bedoeld de Hans settings lijsten? Ik ben eerlijk gezegd vergeten waarom dat niet kon. Als ik me niet vergis gooit hij dan het een en ander door elkaar en/of werkt een deel niet. Het wordt door hem zelf ook aangeraden om ofwel via het image (Hans lijsten zitten standaard in Openpli onder andere) te updaten of door Dreamset te gebruiken.

De twee die er onder staan zijn de plaatsen waar de zenderlijsten terecht zouden moeten komen.

Dat moet bij mijn weten /etc/tuxbox/ (plek 2) zijn en op plek 3 zou dat /etc/enigma2/ moeten zijn.

Heb je dat wel ingevuld bij de configuratie of heb je daar iets anders staan? Ik gebruik zelf bij de configuratie ook Enigma 2 ver 4.
Ik heb dat wat jij hier boven vermeld ingevuld bij setup van dreamset en het werkt! hartstikke bedankt!

 
Graag gedaan! Fijn te horen dat het nu ook met Dreamset gelukt is. (Y)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan