Een nieuwe uitdaging?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Tja daar ben ik al lang naar aan het zoeken... 

En ik heb er eentje gevonden, is geen makkelijke, maar daar hebben wij hier onze mensen voor! 

Wat?

Dit. Een idee voor een bloemencorsowagen... 

Waarmee?

.
Uitleg? Volgt....

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ehh, waar is de dragon? Toch weer de legosteentjes? :eek: :eek: :eek: :eek:

B.

 
Boets, de draak ligt al klaar op tekening en er is al een sheet van gemaakt, maar dit mag in het jaar 2015 niet ingediend worden, het heeft namelijk helemaal niets met Vincent van Gogh te maken. ;)  Dit is volgend jaar een verplicht thema.

Yellow, zoals we hem gaan noemen is nu op dit moment ingediend bij 3 buurtschappen, eentje heeft hem al geaccepteerd als mogelijk ontwerp voor volgend jaar! 

Dus vandaar de "Shapeshift" ...

De draak wordt later afgewerkt en ingediend.

 
De muziek die er bij moet gaan horen...

 
Oeps foutje, is van een andere film! Inception...

De volgende moet hem zijn:

 
Waarom? Kisten vol Lego!!!

 
En wat krijg je en voel je dan?

...
 
Eerst maar eens afwachten tot ze er ook zijn. :)

 
Komen ze niet, tja dan zal ik verder moeten gaan zoeken!!!  Er zijn op dit moment 6 van de 20 buurtschappen die interesse tonen, dus ik moet wel met iets goeds gaan komen, en beter gezegd, vooral "het verhaal" dat moet kloppen!

1 ding klopt al, en dat is het geluid wat ik een paar antwoorden terug al als voorbeeld gaf:

, een hartslag, de beweging van de borstkast, steeds heviger, en dan weer wat rustiger, woede, frustratie, en dan KNAL, het moment dat Vincent zich van het leven beroofd... en wat flikkert er dan naar buiten....
 
De steentjes komen dus helaas niet...

 
Daar was ik al bang voor.... Dan maar een andere oplossing zoeken....

 
En die andere manier is zgn neplego, of oude steentjes, zoals Montini of Bambino.

Wellicht staat er hier en daar bij iemand nog wat op zolder.

 
Intussen heb ik via MP al een kilo of 15 gekocht voor een paar euro's, maar of het voldoende is? 

De eerste datum voor de presentatie van het ontwerp staat ook al vast, 24 november...

 
Tja en ook tekenen hoort erbij. :biggrin: 

klik.

Dit is een kleine versie, komend weekend vergroten.

 
Ziet er goed uit. Een goed begin is.....  :cool:

 
Ja uh, nou zet je me aan het twijfelen... mmmmm 50/50? of zal ik...

Ohja, Het halve werk. :biggrin:

Black Tiger, ik denk, en hoop dat ik het binnenkort erg druk ga krijgen, en dat is nu juist de nieuwe uitdaging die ik zoek.

En na 10 december presentatie 2, en tja, uitnodiging voor de derde is er ook al, maar daar moet ik nog een schema van krijgen.

Dit gaat verdomme sneller dan een Secakaartje hacken. :banaan:

Maar zoals gewoonlijk betrap ik mezelf weer op iets wat ik niet moet doen  :stupid:.... 

Rustig, alles op zijn tijd... Relax!

Ik houdt jullie op de hoogte van onze vorderingen.

 
Mooi man, gaat goed zo. Als ik weer iets voor je kan doen op grafisch gebied hoor ik het wel.

B.

 
Komt goed maatje. ;)

Maar we zijn weer een stap verder, schaal 1:10 , de tekening....

klik.

 
Morgenavond gaan we de eerste presentatie doen van ons ontwerp! Buurtschap Veldstraat is de eerste die gaat luisteren en kijken naar het idee wat we hebben.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan