dreambox 500hd

umivik00

Jr. Member
Lid sinds
26 aug 2011
Berichten
51
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
73
ik krijg mijn dreambox niet meer geflasht.

in het kort wat er gebeurd is.

heb hem willen uploaden en toen is alles mis gegaan,upload duurde te lang en had toen al vermoedde dat het zou mis gaan en zo was het ook.

dus niks meer,groen lichtje brande nog

nu heb ik het al zover gekregen dat ik het ipadres van box ken en dat het rode lichtje gaat flikkeren met programma optiflasher en no ca found.

optiflasher zegt dan dat ie klaar is voor met webloader te flashen,maar eerst moet ik venster het ip adres nog ingeven en als ik dat doe loopt het mis.ik kan zelfs met dcc in box geraken.

nu moet ik wel zeggen ,in het begin als ik ermee bezig als ik no ca found  gedaan had en aan tv hing ,de box een groen scherm op tv liet zien dat om de zoveel min uitviel en weer terug opstarte,een logfile was het,ben dan met dcc in dreambox gegaan en dat logbestand verwijderd.ook zag ik iets staan van enigma2 crash en heb dat ook verwijderd,maar heeft dat iets te maken met er een niewe image optezetten,omdat ik via,ie,google,firefox,opera geprobeerd heb maar krijg webloader niet op scherm

 
Als je de melding "no ca found" krijgt, dan wil dat zeggen dat je de firmware voor de verkeerde sim probeert te flashen.

Kijk even goed welke sim versie je hebt en download daar dan de firmware voor.

Onze Aart44 is goed thuis in clone modellen, misschien dat hij je nog specifiekere tips kan geven hieromtrent.

 
Black Tiger zei:
Onze Aart44 is goed thuis in clone modellen, misschien dat hij je nog specifiekere tips kan geven hieromtrent.
Ja maar ik doe er helemaal niets meer mee ik heb nu een TV met ingebouwde sattuner ontvangers staan in de kast.

Maar voor de topicstarter die heeft het opgelost het zou fijn zijn ook te weten hoe het nu opgelost is.

 
ik heb het opgelost door het programma,ferrarifiller,ook een dreamup programma.

wel moet je eerst iets downloaden voor de aansluiting met de mini usb om compoort 3 of 4 te krijgen want mijn dm 500hd had geen seriele poort

 
Bedankt voor de terugmelding ja is een drivertje om van je usb poort een vituele compoort te maken.

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan