Wij hebben Brabant....

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
 
Ja sjoen he, allebei trouwens!

Het wordt weer tijd van lekker gezellig en warm voor de kachel (nja... CV) en de kerstboom zitten. :santa:

 
gezellig en warm voor de kachel (nja... CV) en de kerstboom zitten.

Jullie zijn een stukje voor in de tijd . :biggrin:

Ik stook nog op hout. ;)

 
Jullie zijn een stukje voor in de tijd .

Inderdaad... Je kunt pas warm voor de kerstboom zitten, als je de fik erin steekt, en dat gebeurt meestal na oud en nieuw...???

Of ben ik al zo lang uit Nederland weg, dat ik jullie gewoontes niet meer ken...???

Wat is er overigens zo speciaal aan Maastricht, omdat dat dorp bijna in iedere thread wel een keer genoemd wordt... Brabant kan ik me voorstellen, want daar verkopen ze bier....  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

gr. George

 
Hahaha, Brabant kun je jezelf voorstellen want daar verkopen ze bier? LoL, in Maastricht -maken- ze bier, of ja, inmiddels niet meer dan. En we hebben een lachwekkende burgemeester enzo.:biggrin:

Voor de rest is er niets speciaals aan, buiten dat er Maastrichtenaren wonen en er een eigen taal gesproken wordt. :biggrin: :biggrin:

 
@B.T.: En aan je smileys te zien, kan je lachen om Maastrichtenaars...  Dat is in ieder geval een positief punt...

Als jullie daar nou ook nog bier dronken, zou het best gezellig kunnen zijn... gr.George

 
Ja hoor, ik kan zeker lachen om Maastrichtenaren, ondanks dat ik er zelf ook eentje ben, moet kunnen. En chauvinistisch ben ik ook nog. :biggrin:

Bier? Hmmz... ja hoor, is gezellig hier, wij hebben origineel Brandt  en Gulpener bier, wordt hier gebrouwen en gedronken. En dan uiteraard wat BT hier thuis nog drinkt zo nu en dan, een fijne Westmale Dubbel met grenadine. :biertje:

 
Met dat " lachen om Maastrichtenaren" bedoelde ik niet alleen jij, maar ook wij van de buitenwereld...

Je bent "chauvinistisch"...???

Ik kan me de "Grote van Dale" niet permiteren, zoals je weet, maar is dat geen negatieve uitdrukking???

Ik maakte van de week een opmerking tegen een vrouw, na inparkeren van haar auto, en die noemde mij toen "vervelende chauvinistische vent", en ik had de indruk, dat dat niet vriendelijk of positief was...??? Vrolijke dagen, gr. George

 
Iedereen mag om ons lachen hoor, wij lachen ook om andere mensen, waaronder Belgen en Hollanders.:)

Chauvinistisch hoeft niet perse negatief te zijn. Het betekent bijv. nationalistisch, vaderlandslievend, in wat overdreven vorm. Dat kun je dus ook voor je eigen stad hebben. En die vrouwen.. hahaha... achja die hebben allemaal een firmware error, niks van aan trekken. :biggrin:

Fijne dagen!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan