joe Cocker overleden.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
De Britse zanger en Grammy-winnaar Joe Cocker is maandag op 70-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van longk****r.

Dat bevestigt zijn management aan Britse media, waaronder de BBC.

Joe Cocker werd op 20 mei 1944 in Sheffield, Engeland geboren. In 1964 werd hij internationaal bekend als blues- en rockzanger, en hij bracht sindsdien veertig albums uit.

De zanger is het meest bekend van zijn nummers You Are So Beautiful en With a Little Help from my Friends.

.
 
Ehmz... ik wil niet moeilijk doen, maar dat nummer was niet van hem maar van de Beatles.

Hij heeft dat gecovered, zoals al zijn nummers.

Wat dat betreft was hij, vermoedelijk gezien zijn stem, wel een van de beste en bekendste cover artiesten.

Jammer voor de liefhebbers.

 
Yep is inderdaad een cover, maar toch mooi.  :aanbid:

Elvis had ook erg veel covers. ;)

 
Niet 1 cover, maar uitsluitend covers. Cocker had geen eigen nummers.

Elvis had trouwens weinig covers.;)

 
Nou.. je zet me nu aan het werk, ik ga mijn map met Elvisalbums een doorspitten, kweet zeker dat ik er toch een hoop tegenkom. ;)

 
Ben benieuwd, ik zie ze wel in de Kletspraat verschijnen.;)

Feit is in elk geval wel dat hij ook honderden eigen nummers had. Ik ben geen fan van covers.

 
Ach joh, wie maakt er geen covers? Neem nou bijvoorbeeld John Spencer...

;)
Deze link hoort eigenlijk in de kletspraat thuis, kweet het, maar de volgende staat er wel. ;) ( had ik daar in het verleden niet een onderwerp over gestart? ).

 
Freggel: Het gaat niet om een of twee of enkele covers. Cocker maakte uitsluitend covers, is even een behoorlijk verschil. ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan