En ik maar zoeken!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Die kerstballen hierboven rammelen langs alle kanten!!! 

Zit al een paar dagen al mijn apparatuur wat rondom mijn pc staat aan en uit te zetten, en te zoeken waar het getingel vandaan komt, blijken het die kerstballen hier te zijn.  :heh:   

 
Hahahaha... ik vroeg me al af. Vroeg me al af wat men ervan vond omdat ik dit jaar nog niemand over de kerstversiering gehoord had.;)

Dat tingelen doet ie bij het typen, je kunt zelfs Jingle Bells ermee tingelen. :biggrin:

Doe maar eens:

t-t-t (pauze) t-t-t (pauze) t-i-q-e-t (pauze) y-y-y-y-y-t-t (pauze) t-t-t-e-e-t-e-i etc. :)

 
hij is wel mooi!

 
Ja hardstukke leuk die kerstballen ook als je de muis er langs haalt tingelen ze. :grin:

 
Hier gaat de kat met de kerstballen aan de ging, de boom beweegt wel eens, gelukkig nog niet omgevallen. :)

 
Dank je wel. Het is best moeilijk om met deze forum software echt iets leuks te doen. Zat me al te ergeren dat er met Sinterklaas geen versieringen waren. Maar gelukkig waren deze balletjes voor kerst wel te vinden.:)

 
Ik wist eerst ook niet wat ik hoorde bij het typen.

Het is een leuk en niet hinderlijk geluid.

 
Ik vond het wel storend...plink ploink potdorie.... Maar ik ben natuurlijk van nature een zeur...

@Dirk: Jij bent wel een vreemde man... Beetje reclame op je radio is storend, en die typende belletjes weer niet..???  :confused: :confused: :confused:  :grin: :biggrin2: :grin:

Maar toch houden we wel van je... gr. George

 
Het geluidje kan uit, maar aangezien Dirk het niet hinderlijk vindt en ik ook niet zijn we momenteel 2 tegen 1 en laat ik het aan staan. Al is het maar een beetje om jou een beetje te pesten da's ook af en toe leuk. :biggrin:

 
:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Op dit forum hebben mensen met een raar soort humor het voor het zeggen...  :achja:

Heb je er trouwens wel bij stilgestaan, dat wie niet stemt, tegen is... Alleen durf ik niet te zeggen, waartegen...  :confused:  gr. George

 
Raar soort humor @Marie, dat hoort er gewoon bij, we het niet voor niets Fun. ;) 

 
Mijn dag is gemaakt, zelfs Freggel heeft goede zin... Kling kling kling.. potdorie...

Leuk!!! gr. George

 
Wacht maar totdat de melkbussen komen en er carbid uitschiet... :biggrin:

Dan krijg je

. ;)
 
Haha en freggel trapt er al gelijk met z'n grote voeten in, heb je er toch eentje te pakken Marie. :biggrin:

Maareh... ik weet niet hoe dat in Scandinavië werkt, maar hier in Nederland is het "zwijgen is toestemmen". :cool:

 
@: Freggel: In mijn jeugd (lang geleden, overigens..) werd er in de bouw, bij ons in de buurt, carbid gebruikt, wat wij organiseerden, om ook van dat soort kwajongensstreken uit te halen.. Alleen iets amateuristischer, en ook gevaarlijker...  :grin:

@: Black Tiger: Nu ik toch refereer, aan hoe oud ik wel niet ben: Op mijn leeftijd pas je gezegdes gewoon aan, om je eigen gelijk te halen... Ik tenminste wel...!!!

Als grapje voor insiders wil ik ook nog opmerken, dat de Grote van Dale je weer goed te pas komt...  ;) Rustige dagen, gr. George

 
@freggel1

Laten we het maar bij de belletjes houden. Dat is een stuk rustiger. Ik moet er niet aan denken de carbid knallen bij het intoetsen van een bericht.

@Marie

De belletjes veroorzaak je zelf. Reclame komt ongevraagd je kamer binnen. Ik hoor liever de belletjes dan het schreeuwend aanbieden van producten waar je niet op zit te wachten.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan