Een gelukkig 2015 allemaal!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
999
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Iedereen bij deze een gelukkig, gezond en satellietrijk 2015 gewenst!

Oftewel zoals ze dat bij ons in Mestreech zeggen "Eederein 'n zoalig nuijjaor gewins". :biggrin:

 
Namens mij iedereen een gezond en gelukkig 2015.

 
Gelukkig nieuwjaar!!! Ben blij dat die Cobra's weer uitgeknald zijn...

 
Een gelukkig nieuwjaar dat 2015 een goed jaar mag zijn. :aanbid:

 
Ik sluit mij van harte aan bij alle goede wensen,  :aanbid:

Maar, waarom moeten die nou juist in dat vreemde taaltje gedaan worden...???  :heh:

Het hoort toch nog wel bij Nederland, dat uithoekje van Limburg...???  :confused:

gr. George

 
Wij zijn een lief forum en geven de wensen dus ook tweetalig, eentje voor Nederlanders en eentje voor Limburgers. :biggrin:

Het is dat ik geen Fries ken anders had dat er waarschijnlijk ook nog bij gestaan... hahahaha. ;)

 
Wat niet in de Grote Vandaal te vinden is, hoort niet op een Nederlands forum thuis...!!!  :grin: :biggrin2: :grin:

gr. George

 
En hij lacht, als een Maastrichtenaar met kiespijn... Hahaha  :biggrin: :biggrin: :biggrin: gr. George

 
Ook namens mij iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst!

 
Beter laat dan nooit maar van mij dezelfde wensen voor iedereen en een bedankje aan BT en de rest van het team .

 
bij deze wens ik ook iedereen een fijn en vooral Gezond 2015 Van de Brabander. :bier:

 
Marie (aka George) schreef:

Wat niet in de Grote Vandaal te vinden is, hoort niet op een Nederlands forum thuis...!!!  gr. George

Wat vervelend voor hem, "George" komt niet voor in van Dale. Toch een gelukkig 2015 en veel plezier in Sat land.

 
"George" komt niet voor in van Dale

Als die Grote Vandaal op jouw boekenplank staat, zou je eens bij Koning George kunnen kijken...???  :grin: :biggrin2: :grin:  Ik kan het zelf niet controleren, want ik ben maar een arme drommel, die zich zo´n boek niet kan veroorloven... Gironummer kan ik donateurs per pm doen toekomen, zodat ik er ook een kan aanschaffen... gr. George

 
De Grote Vandaal is geen encyclopedie, maar een woordenboek. :biggrin:

Doen we even van "tingelingeling, zoeken we op". En ziedaar.... eigen namen staan er niet in dus er staat geen George in. Voor de zekerheid heb ik maar geweigerd om freggel op te zoeken om te voorkomen dat ik die zou kunnen vinden. :biggrin: :tong:

 
Kon je " markplaats" wel vinden...  :confused: :confused: :confused:

Naam komt me overigens wel bekend voor... Uit tv programma Radar, meen ik me te herinneren...

gr. George

 
Een beetje laat maar toch wens ik ook een ieder op dit forom de aller, allerbeste wensen voor het jaar 2015.

In de hoop dat we allemaal verstoken van onheil mogen blijven en in goede gezondheid dit jaar door  komen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan