Dreambox 800HD start iedere keer opnieuw op.

Whity

New Member
Lid sinds
1 dec 2010
Berichten
41
Waarderingsscore
1
Punten
8
Leeftijd
63
Locatie
Enter
Een kennis van mij heeft een Dreambox 800HD,en iedere keer als hij hem aanzet met de afstandbediening dan start hij opnieuw op? voor de rest doet hij het goed maar waarom hij iedere keer opstart?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat kan een kuurtje zijn. Is het een originele (eerste of tweede versie) of een clone?

Soms wil het wel eens helpen om de gebruikte firmware er opnieuw in te flashen. In dat geval moet hij er wel aan denken dat hij eventuele belangrijke zaken, zoals de config van een emu en/of een eventueel aangepaste zenderlijst eerst op backup zet.

 
Het is een originele,

of het 1e of 2e versie weet ik niet waar kun je dat zien.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
De originele heet gewoon DM800HD en de 2e versie heet DM800HD-SE. Als het goed is staat dat ook ergens er op.

Maar in principe maakt dat niet zoveel uit, in de SE versie zit ook een passieve koeler meen ik me te herinneren.

De oplossing blijft echter hetzelfde, eens opnieuw flashen wil nogal eens helpen.

 
De Dreambox kun je als je hem uitzet ook helemaal uitzetten en niet op standby en ja als je hem helemaal uitzet moet hij na het uitzetten weer helemaal opnieuw opstarten.

Kijk dan eens in het menu hoe hij hem precies uitzet.

 
Misschien zou dit helpen: Ga naar instellingen, hoofdmenu, afsluiten, en toets dan "stand by" aan.

Ik heb wat gezocht, of je dat ergens permanent kunt instellen, maar zo snel niet gevonden, terwijl ik wel denk, dat het ergens staat... Ik zoek verder. gr. George

 
Het is opgelost! knopje achterop even een poosje helemaal uitgezet en toen weer aan klaar is kees!

 
Heeft dat dan 12 dagen uitgestaan...????  :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Maar toch bedankt voor terugkoppeling!!!!!gr. George

 
Ik dacht dat het opgelost was, maar dat is niet zo ik zal het probleem iets duidelijker proberen uit te leggen. Als je de de box aanzet met de AB en de box heeft langer dan 2 uur uit gestaan, dan start hij opnieuw op maar als je hem binnen een uur weer uit zet en dan weer aan dan start hij niet opnieuw op!

En nog een fout van mij het is geen 800HD maar een 500HD!

 
En je hebt hem al eens opnieuw geflashed? Want dat was een tip die ik gaf maar heb nog niet gezien of je dat al gedaan had.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan