Hij is en blijft voor mij de beste!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Nee nou niet allemaal gaan denken, bedoelt hij mij??? 

Nee ik bedoel Giorgo Morodor!

:jow: :jow: :jow:
 
WOEAAAAARGGGHHH..... plagiaat!!! Die is daar zelf niet aan het mixen, maar doet alsof.:grrr:

Dit is een mix die Ben Liebbrand in de jaren '80 gemaakt heeft. Ik herken zowel de nummers alsook de volgorde!

 
Oeps, dat wist ik niet...

 
Nee kun jij ook niets aan doen, maar viel me wel meteen op. Overigens worden die liedjes wel vaker gebruikt om te mixen, maar deze klopte ook qua volgorde en stijl.

Ik kende overigens die hele Giorgio nog niet. Hij zal ook best zelf het e.e.a. gedaan hebben anders wordt je niet zo bekend.

Waar kende jij hem van?

 
Waar ik Giorgo van kende?

In mijn jonge jaren hadden we hier een hobby, fm-piraat. :biggrin:

Mijn vriend had een zender ( mrf237 en daarachter een 238 ) en na het draaien van de plaatjes gingen we 's nachts kijken hoever we konden komen met onze zenders en antennes, QSO-en oid heette dat, attentie .. Oproepen totdat je een oproep terug kreeg, ik was dan altijd thuis bezig om te kijken wie ik terug hoorde roepen via mijn 7-elements richtantenne, en belde hem dan op als ik iets hoorde en op welke frequentie. Zaterdag of zondagmiddag werd de zendmast naar beneden gehaald en alles afgesteld, tumme het was een pijp van een kleine 20 meter.  :cool:

De muziek die we daar bij gebruikte was een lp van Giorgo, From here to Eternity, deze was alleen maar te koop in Frankrijk, want toen waren die lp's nog illegaal werd ons verteld.

10 gulden, en hij staat nu nog steeds tussen mijn verzameling lp's. :biggrin:

Dat waren nog eens tijden!!!!

 
Nog zo'n oudje uit die tijd!!! De witte hoezen die onder de toonbank lagen, illegal records...

Mixen die gemaakt waren van nummers die nog in de hitlijst moesten komen.

 
Bootlegs werden die ook wel genoemd die illegale LP's of Maxi Singles. Werden onder de toonbank verkocht.

Dat kwam omdat mixen toen nog verboden was omdat er niet voor elk nummer apart betaald werd.

Ik heb ook nog steeds een paar van die dingen in m'n platenverzameling waaronder een pracht van een Madonna mix. :jow:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan