Kippenvel...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Laat ik nou voor as zondag een lekker menu in mijn gedachten hebben... 

Voor mezelf een lekker haantje, en voor de vrouwen, tja daar moet ik nog even over nadenken als ik bij de poelier ben... 

Maar om alvast in de stemming te komen, een paar kippenvelmomenten: 

Solomia - Time To Say Goodbye, 13 jaar, en dan al zo'n stem!!!

Ik twijfel of ik deze al eens gepost heb, is het niet zo, niet schrikken!!! Big Tough Guy Has the Most UNEXPECTED Sweet Voice! Wait For the Surprise at the End! .

No comment... Tallisha zegt het wel. :biggrin:

 
Brrrr.... die eerste... kreeg er zelfs kippenvel van... schitterend! :eek: :jow: En wat een mooie toonhoogte.

Daar verbleekt de rest helemaal bij, behalve dan de derde, die je inderdaad al eens gepost had, maar dat mag gezien het unieke, de pret niet drukken.;)

 
Heel apart! De eerste geeft de melding dat hij in mijn regio niet bekeken mag worden wegens rechten.

De anderen kan ik zonder probleem bekijken.

Gebruik ik een YouTube Unblocker, dan kan ik het gewoon bekijken en blijkt het van de Duitse TV te komen.

Het zal in een ander land geüpload zijn. Ik dacht dat ik hier naar de Duitse tv kon kijken zonder problemen met auteursrechten. Of het is afhankelijk van de deelstaten. Hier heb ik nog nooit van gehoord. Dit wordt uitgezonden via Sat 1 ongecodeerd.

 
Ja dit is ook nieuws voor mij v.w.b. FTA TV,  Maar misschien ligt het aan Youtube. In de nodige landen is er door Youtube wat afgesproken v.w.b. de rechten.

Misschien dat Youtube niets geregeld heeft gekregen in Duitsland. Een kennis van me zet vaker zelfgemaakte filmpjes op youtube en die deelt ze dan op Facebook. Enkele Duitse kennissen van haar kunnen dan die filmpjes niet zien, terwijl alle anderen (Nederlanders, Belgen en zelf eentje in Amerika) er geen problemen mee hebben.

Dus Duitsland drijft het wel ver. Want dit waren zelf gemaakte filmpjes met een muziekje er onder wat je bij Youtube kunt kiezen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan