Windows 10 technical preview.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Afgelopen week op de computer in mijn tuinhuis, windows 10 geïnstalleerd, het ziet er iets anders uit dan 8, maar het is even goed zoeken waar alles zit.

Hier moeten we eens een avondje voor gaan zitten. :biggrin:

 
Ben benieuwd naar je verdere ontdekkingen. Voor zover ik er screenshots van gezien heb, is het een soort mix geworden van Windows 7 en Windows 8.

Ik blijf nog wel even bij nummertje 7 voorlopig. :biggrin:

 
Het is gewoon zoeken naar waar alles staat, maar op de pc waar het nu opstaat heb ik meteen de SSD geïnstalleerd, en dat werkt lekker rap. ;) 

Programma's die op de andere schijf stonden werken meteen, en de hardware ook, dus dat is lekker makkelijk.

Nou alleen nog kijken of dat ik zowel de 32 als de 64 bit geactiveerd krijg, want dan heb ik 2 pc's met een legitieme versie.

 
Op onze PC's met Windows 7 Duitse versie krijgen we een popup met de mededeling dat we een KOSTENLOSES Upgrade naar Windows 10 kunnen reservieren.

Op de PC's met W7 NL verschijnt deze popup niet. Bij het reserveren moet wel een e-mail adres opgegeven worden.

Ik had een knipsel gemaakt van de popup, maar ik weet niet hoe ik deze plaatsen moet.

 
Klopt @Dirk hier heb ik mijn pc met W8.1 daar kreeg ik ook een popop dat ik kostenloos kan upgraden naar W10 je moet dan een email adres opgeven je kunt het ook overslaan dan gaat hij hem downloaden en als dat klaar is krijg je een melding.

Nu heb ik rechtsonder in de taakbalk ook een icoon daarvan staan maar volgens mij gebeurt er nog weinig met downloaden dat zal wel beginnen als ze er klaar mee zijn.

Gisteren op een laptop met W7 niets gezien dus dat zal nog wel komen.

 
Op de PC's met W7 NL verschijnt deze popup niet. Bij het reserveren moet wel een e-mail adres opgegeven worden.
Ik heb een pc met Windows 7 waar het maandag wel op verscheen en er elke dag op verschijnt. Een email adres opgeven is niet nodig bij het reserveren. Er zijn meerdere mensen met Windows 7 waarop die melding maandag ook gewoon netjes verschenen is.

Vermoedelijk wordt dit gefaseerd ingevoerd, want er zijn inderdaad ook nog de nodige mensen die de melding nog niet ontvangen hebben. Maar het is dus niet zo dat er op W7 niets zou verschijnen, dat is onjuist.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan