Geen 20 meer....

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik ga het toch voelen dat ik geen 20 meer ben. :biggrin:

De laatste 32 uur ongeveer 4 uur geslapen, en voor de rest gewerkt, en een aantal uren in het ziekenhuis gezeten omdat het Freggelvrouwtje ziek was, en gisterenavond met spoed geopereerd is aan haar galblaas, die nu in een bakje ligt te verschrompelen. :biggrin:

Hopelijk weekend nu, en zo rap mogelijk de rit naar het ziekenhuis om haar weer op te mogen halen!!!

 
Nou een spoedig herstel gewenst voor je vrouw.

En dat je haar maar snel weer kunt ophalen.

 
Beterschap voor het freggelvrouwtje.

Wij hopen dat ze snel weer thuis is.

 
Beterschap gewenst! En rust jij zelf ook genoeg uit he! ;)

 
Ik rust ook wel uit, had eigenlijk vannacht nog 1 dienst, maar ik hoef niet te werken

 
@Freggel: Beterschap voor je vrouw gewenst. Positief punt: van haar gal zal ze geen last meer hebben !!! Gr.George

 
Bedankt allemaal voor de beterschapwensen namens haar, ze is intussen weer thuis.

Intussen hebben wij de man waarvan zijn boot in de brand gevlogen was ook veel sterkte en beterschap gewenst, hij lag op dezelfde kamer, want hij is verdomde goed weggekomen!!!

klik

 
Goed om te horen, fijn dat ze weer thuis is.

Phew ja die man is inderdaad goed weggekomen... jammer ook van dat mooie bootje.:sad:

 
Hij heeft daar heel zijn leven voor gewerkt, en dacht nu van zijn oude dag te kunnen te gaan genieten, 75 jaar, maar toch nog prullen aan een koelkast die het niet meer deed met alle gevolgen vandien.  :eek: Hij heeft geluk gehad dat de ramen open stonden.

 
Sjees... dat is inderdaad niet verstandig. We hebben ook van dat soort ijskasten in caravans. Kun je laten lopen op gas of op elektriciteit. We hebben die nooit op gas laten lopen. Is gewoon leip.

Maarja op een bootje zal dat misschien wat lastiger zijn.

 
Je suggereert, dat koelkastjes op gas niet veilig zijn.

Ze zijn echter redelijk veel in gebruik, en je hoort weinig van ongelukken.

Als klojos echter met gas-toestellen gaan prutsen, lopen zij een risico.

Ik heb goede ervaringen met dat soort koelkasten. Nadeel is, als je niet snel genoeg in de gaten hebt, dat de gasfles leeg is, je met warm bier zit...  :sad:  :sad:  :sad:

Gr.George

 
Klopt, ze zijn redelijk veel in gebruik, maar ik weet niet of men ze dan op gas gebruikt. In caravans eerder op electriciteit, leek je, maar ik is misschien een verkeerde veronderstelling.

Op zich kan er niet veel mee gebeuren inderdaad, maar als zoiets gaat lekken... toch al een aantal keren meegemaakt dat mensen dood zijn gebleven van lekkende butagas leiding. Wij draaiden 's nachts ook altijd de gaskranen dicht in de caravan.

Inderdaad valt het reuze mee als je bekijkt hoeveel van die dingen er zijn en hoe weinig ongelukken er zijn. Maar het is precies wat je zegt. Aan zoiets moet je niet zomaar gaan prutsen.

 
Sterkte voor de vrouw en voor jezelf.

(Je merk langzaam aan dat dat we minder snel herstellen).

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan