Kom niet meer in mijn hotmail account

nono

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
766
Waarderingsscore
4
Punten
18
Ii kan niet meer gebruik maken van mijn emailadres wat ik op boarden gebruik.

Krijg de mededeling: Misschien zijn we overbeschermd en dan moet ik ter indificatie mijn tel.nr opgeven.

Ben ik niet zo gecharmeerd van.

Heb ik een nieuw account aangemaakt, maar daar krijg ik dezelfde (fout)boodschap.

Iemand een idee?

 
Ik ken dat.

Mijn hotmail e-mail adres heb ik al heel veel jaren.

Op mijn PC lees ik mijn hotmail in met outlook en een Outlook Connector. Dit gaat altijd probleemloos.

Als ik op mijn laptop mijn hotmail probeer te lezen krijg ik de door jou gemelde onzin. Ik moet mijn telefoonnummer opgeven om te verifiëren dat ik het ben.

Dat is onzin, want ik heb nog nooit een telefoonnummer opgegeven. Op de laptop kom ik echt niet bij mijn hotmail terwijl het op een smartphone probleemloos lukt.

Dit is iets wat ik echt niet doe. Mijn inlog gegevens moeten genoeg zijn. Waarom op het een wel en op het ander niet????

 
Mij komt dit probleem ook bekend voor, op de pc.

Volgens mij is het begonnen, nadat ik Skype had gedownload, zonder daar een telefoon no. bij te vermelden.

Ik kan me niet precies meer herinneren, in welke volgorde ik het opgelost kreeg, maar Skype deleten was een van de eerste handelingen. Gr. George

 
Ik heb dit ook een paar keer gehad, maar toen kon je het nog overslaan, geen plicht tot invullen dus. Niet netjes als ze dat nu verandert hebben.

Ik gebruik geen Outlook connector, maar gebruik wel Hotmail gewoon via m'n Outlook. Met de juiste instellingen werkt dat ook prima.

Misschien is dat een idee? Om je outlook email op te halen met Outlook of Thunderbird of zoiets? Zoals Dirk en ik ook doen?

 
Nou ook maar eens getest gewoon in mijn browser hotmail.com ingevoerd daarna emailadres en wachtwoord ingevuld en ik ben binnen.

Normaal haal ik mijn mail op met Windows Live mail daar zit mijn provider plus hotmail en gmail in en nooit geen problemen.

 
Na Aart44 ook de stoute schoenen maar eens aangetrokken. Ook bij mij geen inlogprobleem en geen geneuzel over telefoonnummer.

Nono: Weet je zeker dat er nergens een linkje "overslaan" of knopje "niet nu" of zo te vinden is?

 
Ik doe het altijd precies op de manier zoals Aart vertelt, net nog ff gedaan, maar mooi niks.

Ik bekijk mijn mailbox dus alleen op die website, maar doe dat eigenlijk maar ongeveer plusminus één keer per maand, er zit toch alleen maar spam in en zo en/of onbelangrijke dingen.

Misschien is dat wel de oorzaak; kom er te weinig.

Mijn andere mail van zeg maar mijn privé-adres  haal ik inderdaad via Live mail binnen.

 
Wat bedoel je precies met "mooi niks"? Wat geeft ie aan? Kun je wel de mogelijkheid starten om wachtwoord te resetten?

Een keer per maand maakt niet uit, dat is niet te weinig, daarvoor gaan ze het account niet opheffen. Dus zal lijkt me niet de oorzaak.

 
Met mooi niks bedoelde ik dat ik er niet in kom, MAAR het is mij nu uiteindelijk toch gelukt.

De reacties lezende dacht ik opeens: ik probeer het eens met Internet Explorer en verdomd het werkt weer.

Daarvoor deed ik het altijd met Firefox, misschien zijn daar de anti-cookies iets te scherp afgesteld.

Vond nog een felicitatie van hier; alsnog bedankt. :bier:

 
Oh kijk aan. Gelukkig. Volgens mij hebben we allemaal niet aan anti-cookie maatregelen gedacht.

Goed dat je er zelf aan gedacht hebt eens een andere browser te proberen! (Y)

Fijn dat het gelukt is en proficiat nog! :biggrin: :biertje:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan