Tja, je wordt ouder....

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ben net een uurtje thuis van de dagelijkse arbeid, en mijn stappenteller is weer maar eens doorgebrand!!! 

Freggelpootjes doen weer behoorlijk zeer, maar ach we knallen nog ff een paar uurtjes de koptelefoon over die grote oren, en gaan lekker luisteren naar foute muziek radio , en tja dan wordt je er aan herinnert...

  :jow: :jow: :jow:
 
Tja dat foute muziek heb ik nooit iets van begrepen, geen idee wat er fout aan is. :biggrin:

Er zijn ook de nodige "foute" nummers die gewoon erg leuk zijn.:jow:

 
Wat er fout is aan die foute muziek?  Nou, ik mag aannemen dat je wel eens naar Q-Music luistert?  Daar heeft men "Het foute uur" , normaal draait men daar veelal de huidige top 40 muziek, maar in dat uur op vrijdag dan is het oude top 40, maar wel goede. :jow:

Download maar eens  "het beste uit de top 500 van het foute uur." ;)

Soms begrijp ik de keuzes dan ook niet helemaal, maar soms denk ik wel eens dat het is om Radio Nostalgie te pesten, want die draaien de godsganse dag van die ouwe bagger, en tussen ieder plaatje wat men draait dat irritant bericht, "Nostalgie" en dan nog maar te zwijgen van de reclame bij die zender...

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee eerlijk gezegd luister ik nooit naar Q-Music, vroeger wel ooit eens. Wel heb ik bij DWDD wel eens horen praten over foute muzie, maar wat dat nu inhoudt? :huh:

Dat is dus waar het me om gaat, ik weet ook wel dat er van die uurtjes zijn, maar waarom is die muziek fout?

En ouwe bagger? Hela... Niet denigrerend gaan doen he. Radio Nostalgie draait mooie muziek hoor, niks ouwe bagger. Tussen muziek uit de jaren '80 en '90 zit nauwelijks bagger.

Nee foute muziek is fout om een andere reden, niet om een ander radiostation te pesten. Heeft te maken met het soort muziek. Bepaalde feestmuziek valt onder fout. Of hitjes die ooit een hit zijn geworden waarvan men zich afvraagt waarom. Ben het daar meestal niet mee eens. Als iets goed is dan is het goed. Geen reden dus om het dan toch fout te noemen.

Ben even een definitie gaan opzoeken:

Met foute muziek wordt over het algemeen muziek bedoeld die om één of andere reden niet goed zou mogen gevonden worden maar het eigenlijk wel is.
Achja dat staat op wikipedia, kijk zelf maar even.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan