Afspeelprobleem livestreams???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik loop op dit moment tegen een probleem aan wat ik even niet begrijp.

Er staan hier in mijn tuinhuis diverse pc's die ik gebruik voor mijn muziekhobby, maar bij 1 van die pc's stopt het geluid iedere keer, de stream loopt door, maar het geluid is weg, soms komt het na een tijdje het geluid weer terug???

Op de laptop die er naast staat loopt alles gewoon door.

Op allebei de pc's staat Windows 7, dus leg het maar uit???

Is dit en hard of een software probleem?

 
Ik zou bijna zeggen dat het misschien aan de driver van de audio kaart kan liggen.

Of ergens een los contact.

 
Dat is volgens mij uitgesloten @Black Tiger, want als muziek afspeel die op mijn harde schijf staat, met bijvoorbeeld BPM dan is dit niet.

Wordt weer een leuke om dit uit te zoeken. ;)

 
Misschien iets specifieker uitleggen wat je dan precies aan het doen bent en wanneer het signaal dan wel weg valt?

Want zoals je het nu schreef leek het er op dat je gewoon naar streams aan het luisteren was en bij een van die pc's dan het geluid weg valt, of is dat correct?

En valt dan bij de andere pc's op diezelfde stream op datzelfde moment het geluid niet weg?

 
Iets specifieker dan.

Ik heb hier in het tuinhuis 2 pc's aangesloten, en de ene gebruik ik voor een livemuziekstream als de boel wat langer aanstaat, en de andere daar doe ik de rest mee als ik aan het surfen en dergelijke ben.

Nou dacht ik eerst even zou het aan de browser liggen, maar bij beide pc's wordt de stream gestart via Firefox.

Nou heb ik op dit moment de stream gestart op de pc die wegvalt via Explorer, en nou is er geen uitval meer?

Zou dit een instelling kunnen zijn die wellicht fout zit bij Firefox?

 
Het zou een instelling kunnen zijn, maar het zou ook een addon kunnen zijn die roet in het eten gooit. Als je echter op beide computers Firefox geinstalleerd hebt, dan kun je de verschillen van instellingen bekijken.

Check eens of je op de ene wel bepaalde addons hebt die je op de ander niet hebt? Beiden dezelfde versie zijn?

 
Het verschil ga ik idd eens bekijken, maar ik zou zelf niet weten wat ik veranderd heb.

Vindt het eigenlijk wel grappig dat nu eens met Firefox iets niet werkt en met Explorer wel. :stupid:

 
Da's inderdaad wel grappig ja. Maar ook dat komt voor. ;)

 
Nou maar hopen dat YouTube niet begint te miepen, filmpje staat er op. hier te zien in het juiste forum. ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan