Afstandsbediening NanoXX 9800HD

Redwhine

New Member
Lid sinds
1 nov 2009
Berichten
26
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Hoi allemaal!

Jaren geleden had ik en probleem met mijn Nanoxx 9800HD en daar heeft dit forum mij prima mee geholpen, ben benieuwd of dit nu ook het geval zal zijn :)

Mijn satelliet ontvanger doet het nog steeds prima en ben er uiterst tevreden over alleen.....laten sommige opties van de afstandsbediening het afweten.

En dus mijn vraag is, weet iemand waar ik een nieuwe afstandsbediening voor mijn Nanoxx 9800HD kan kopen?

 
Nou de Nanoxx heeft nog steeds een website en die kan je volgens mij wel een AB leveren de dealers staan op v Hunen in Arnhem en Putten.

http://www.nanoxx.nl/

 
Dat weet ik, heb ook al met Arnhem gebeld maar de originele kunnen ze niet leveren, alleen namaak. Is natuurlijk een mogelijkheid alleen vraag ik me af of ze dan alle opties van de originele afstandsbediening kunnen meenemen. Het belangrijkste voordeel van de originele is het doorzappen van een opgenomen film via de nummertjes-toetsen, dat is echt ideaal.

 
Oh ja, en de website van Nanoxx-nl is volgens mij buiten gebruik tenminste, het vragenformuliertje daar werkt niet meer en een telefoonnummer van Nanoxx.nl is niet vermeld

 
Vermoedelijk is van Hunen zelf de importeur dus wat je nog kan doen is in Duitsland zoeken daar zie ik wel AB's van de 9600 nieuw maar helaas geen 9800.

Anders een universele de codes zijn wel te vinden.

 
Of misschien anders eens denken over een van de Logitech Harmony modellen? Daar zal ie geheid mee werken en daar kun je ook nog je TV en andere apparatuur op instellen. Heb je nog maar 1 afstandsbediening nodig voor je apparatuur.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan