cds nieuws

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.933
Waarderingsscore
92
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

van cds dealer nieuws is het volgende te lezen:

CanalDigitaal registeren vanuit het buitenland

Sinds deze maand is mogelijk om met een buitenlands adres een CanalDigitaal abonnement af te sluiten. Klanten die permanent in het buitenland wonen of een vakantiehuis in het buitenland hebben kunt u nu ook op een buitenlands adres registeren. De functie is inmiddels toegevoegd aan de dealerportal.

Daarnaast is het voor uw klanten nu ook mogelijk om hun adres te wijzigen naar een buitenlands adres via Mijn CanalDigitaal.

 
Hahaha geweldig, volgens mij zijn die bang geworden door het bericht van de EU. :biggrin:

Marie, je wens is in vervulling gebracht!

 
Jaha, dank voor je optimisme, B.T.

Maar ik heb het vermoeden, dat het nog steeds een vereiste is, dat men een Nederlandse bankrekening heeft... En die heeft mijn vrouw niet, en zal ze ook niet willen openen, hoe lief ik ook voor haar ben...

Of is dit weer een verkapte controle/ marktonderzoek, dat op slinkse wijze wordt uitgevoerd? Gr. George

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een Nederlandse dealer die in Spanje een satellietwinkel heeft meld op een forum dat registreren bij CDS met een buitenlandsadres en bankrekening geen probleem meer is voor TVV gaat het nog een paar maanden duren.

 
Kijk aan Marie, m'n optimisme was dus terecht, zelfs een NL bankrekening is niet meer nodig schrijft Aart44. Mooi toch! ;)

 
CanalDigitaal heeft nu een jaar een machtiging voor mijn Duitse bankrekening, sinds de overgang naar IBAN.

 
Da's netjes. Bedankt voor het delen van je ervaring en overigens ook welkom op Satellite Fun!

 
Ik sluit me aan, bij de woorden van Black Tiger, bedankt.

Ik heb CD gisteren een meel gestuurd, met verzoek voor informatie.

Vr.gr. George

 
Ik ben altijd weer blij, post van CD te ontvangen...


Ik wil niet veel zeggen, maar hier krijg ik toch een uitgezakt kutje van... #¤#


Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan CanalDigitaal.

Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen een reactie te geven op uw bericht.

Wist u dat u met Mijn CanalDigitaal eenvoudig uw gegevens kunt wijzigen, producten kunt bestellen en maandnota's kunt inzien? Bovendien is Mijn CanalDigitaal 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar.

Om van Mijn CanalDigitaal gebruik te kunnen maken hoeft u alleen een gratis account aan te maken. Klik hier om dit nu te doen.

Op www.canaldigitaal.nl/klantenservice vindt u het antwoord op veel gestelde vragen over CanalDigitaal.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

 
Nou dat is gewoon de standaard ontvangstbevestiging je krijgt nog antwoordt op je vraag.

Maar vaak zijn die antwoorden ook standaard mailtjes er staat dat het streven is binnen twee dagen maar in de praktijk duurt het vaak veel langer maar wacht gewoon af.

 
Leuk van je, Aart...

 
Sorry, Aart, dit bericht heeft onder een wals gelegen... Schrijf het later over, want nu staat warme prak klaar..gr.George

 
@Aart: Ter verduidelijkheid even: Ik had gisteren op de iPad een reactie geschreven, maar kreeg die met geen mogelijkheid vertstuurd.

Alleen de eerste zin bleef staan, en die kreeg ik ook niet weg-gerepareerd...

De actualiteit is een beetje weg, dus ik laat het nu bij deze uitleg.

Ik heb geen idee, waarom dat bericht gisteren niet de digitale snelweg op wilde... vr.gr. George

 
Net  antwoord van CD, en nu kan ik dus ook een kaart op eigen naam nemen, zonder kennissen daarvoor lastig te vallen. Vr.gr. George.

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U geeft aan vernomen te hebben dat u ook een abonnement kan aanvragen via een buitenlands rekening nummer.

Dit is correct. Sinds de overschakeling naar internationale IBAN nummer is dit inderdaad mogelijk.

Onze bruikleen abonnementen ( http://www.canaldigitaal.nl/televisie/ ) hebben echter nog wel een Nederlands correspondentie adres nodig. Als u alle apparatuur zelf aanschaft via onze webwinkel ( http://webshop.canaldigitaal.nl/nl?_ga=1.168702566.639245979.1437753827 ) aanschaft dan kunt u dit zelfs registreren via een buitenlands adres.

Wij hopen u hier mee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

J. Haverkamp

Klantenservice CanalDigitaal

Via Mijn CanalDigitaal kunt u snel en eenvoudig uw nota's inzien, uw gegevens of abonnement wijzigen of een (extra) smartcard registreren. Het heractiveren van uw smartcard doet u via www.canaldigitaal.nl/heractiveren. Veelgestelde vragen over CanalDigitaal vindt u op www.canaldigitaal.nl/klantenservice.

U mag ons natuurlijk ook bellen. Wij zijn bereikbaar via 0900 - 9323 (€ 1,- per gesprek plus de kosten voor het gebruik van uw telefoon).

 
Maar ik schijn wel iets in hun webwinkel te moeten kopen???

Wat doe ik dan met mijn goedgekeurde Philips Pace ???

Idd., het is ook niet snel goed...

 
Nee dat gaat alleen maar er over als je nieuwe apparatuur wenst te kopen. Het abonnement wijzigen, of liever gezegd dus bankrekeningnummer wijzigen, zou dan via Mijn CanalDigitaal moeten kunnen voor zover ik het begrepen heb.

Ze omschrijven het wat lastig omdat ze natuurlijk heel graag hebben dat klanten weer iets gaan kopen.

 
dit is dan toch de adder onder het gras, waaraan ik niet kan voldoen.wat een bureaucratische stramheid....

U hebt op 10-08-2015 om 14:41:36 gereageerd op onze e-mail.

Ons antwoord op uw reactie is:

Bedankt voor uw e-mail.

U geeft aan in Finland te wonen, daar een CanalDigitaal abonnement te willen nemen en geen Nederlands adres te hebben.

Wij raden u toch aan na te gaan of u een vriend/familielid heeft in Nederland.

U kunt hem/haar dan gebruiken als postadres. Een buitenlands adres is helaas niet mogelijk.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Paul v.d. Akker

Klantenservice CanalDigitaal

 
aanschaft dan kunt u dit zelfs registreren via een buitenlands adres.
Oh dus de adder is dat het -wel- kan als je apparatuur bij hun aanschaft? Weer een gewone geldkwestie dus. >:(

CDS zal nooit veranderen....

 
Zucht!!.... Het was te mooi om waar te zijn.

Eigenlijk moet je boel legaal besodemieteren als je als Nederlander in het buitenland woont.

Leve het verenigd Europa. Nog lang niet.

 
Hoi Dirk, gelukkig, dat je het met me eens bent... Wij strijden al met zijn tweeën...  :achja: :achja: :achja:

gr. George

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan