Zangeres Cilla Black overleden.

aart44

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
31 mrt 2003
Berichten
2.682
Waarderingsscore
32
Punten
48
Leeftijd
79
Locatie
Amersfoort
Even onder @Freggel zijn duiven schieten die doet eigenlijk de overlijdens berichten.  :cool:

In haar vakantiehuis in Spanje is de zangeres en tv-presentator Cilla Black overleden, heeft de Spaanse politie bekendgemaakt. De doodsoorzaak van de 72-jarige Britse is nog niet vastgesteld, maar de politie in Marbella gaat uit van een natuurlijke dood.

Voordat ze voor de BBC tv-programma's als Blind Date ging presenteren, maakte Cilla Black als zangeres veertien albums. Wereldhits had ze met nummers als Anyone who had a Heart, You're my World en You've lost that lovin' Feeling.

 
Is niet echt onder de duiven schieten hoor, heb er zelf ook al verschillende geplaatst. Als iemand iets van multimedia nieuws heeft, dan is het welkom! :)

Het valt wel op dat er dit jaar toch al de nodige bekenden gegaan zijn. Deze was ook bekend.

Voor een vrouw is 72 jaar in principe nog niet echt oud. Maarja, van het concert des levens heeft iemand een program.

Rest in peace Cilla!

 
aart44 zei:
Even onder @Freggel zijn duiven schieten die doet eigenlijk de overlijdens berichten.  :cool:
Schoot je maar eens echt onder mijn duiven! Die krengen hier schijten alles onder, ik hoef de auto niet buiten te zetten of hij zit onder de duivenstront, en dan zwijg ik nog over het gekoer wat 's morgens vroeg begint... :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan