Berichtjes komen niet volledig door...?

marie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
1 okt 2002
Berichten
1.046
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
De laatste dagen heb ik dikwijls, dat mijn geschreven reacties op het forum niet geheel weergegeven worden.

Hebben meer mensen hier last van?

Als ik het dan probeer te repareren, krijg ik rode tekst:"bericht wordt niet weergegeven" ???

Ik weet, dat hier strenge moderatoren zijn, maar mijn bijdragen door de helft knippen, nog voor ze geplaatst zijn, vind ik iets te ver gaan....

Of zal het aan de plaatselijke PTT liggen.... ❓❓❓

Ben benieuwd, vr. gr. George

 
Ik zou niet weten wat het probleem is Marie, maar strenge moderators?  hoe kom je dáár bij??? :biggrin:

 
Nee strenge moderators hebben we hier niet, maar ik herken ook het beschreven probleem niet. Wij knippen sowieso nooit in berichten zonder er ook een melding met reden bij te zetten.

We kunnen je berichten gewoon lezen en zien niets van halve berichten.

De melding "bericht wordt niet weergegeven" is ook best wel vreemd. Heb je niet toevallig malware op je pc?

 
"Strenge moderatoren

 
@@&&€€##%%¥¥ dat is dus, wat ik bedoel....

Bericht eerst nog bekeken, maar blijft niets van over, nadat het verzonden is.

Als ik het wil repareren wordt de rand rood, en komt mededeling, dat bericht niet geplaatst is....

Ik ben benieuwd, welke moderator dit gedaan heeft, want jullie zijn langslapers, meen ik te weten...

 
En nu ontbreekt mijn naam... Potdorie... Gr. George

 
LoL. :biggrin:

Tja sorry, ik weet niet wat je aan het doen bent. Het lijkt er gewoon op dat het bericht verzonden wordt voordat je klaar bent met schrijven. Met als gevolg dat er dus maar een deel van de tekst gepost wordt.

Waar dat aan ligt weet ik niet, maar in elk geval niet aan de forum software, vooralsnog ben je de enige met dit probleem.

Probeer eens een scan met Malware Bytes of als dat niets brengt probeer dan eens met een andere browser of het euvel zich dan nog steeds voor doet?

 
knoppen vast zitten van het toetsenbord

 
@sat-ed: dit was weggevallen bij mij laatse reactie.

Het gebeurt op ons iPad.

@B.T.: dus moet ik even zoeken, of er virus scanners zijn voor dit apparaat, en hoe ik die er overheen jaag...

En omdat het ook op een ander, buitenlands, forum voorkomt, zal ik de oplossing dus bij ons zelf moeten zoeken....

Maar weer eens assistentie van zoon inroepen, want ik heb geen kaas gegeten van deze nieuwigheden...

Bedankt voor de reacties, Gr. George

 
ipad uit doen scherm schoon maken en op nieuw kalibreren wil ook wel eens helpen als er geen software rommel in zit

 
@ sat-ed : ik denk dat je gelijk had, en de oorzaak ergens in de ipad zat.

Ofdat de thuis-wifi verbinding even geen contact maakte.

Zo had ik juist ook wat moeite met het openen van een pm. Dat moest dan via een omweggetje; anders dus, als ik op de normale computer gewend was.

Beetje in zelfde lijn: de batterij van de iphone van mijn vrouw moest iedere dag opgeladen worden. Toen we die opgestuurd hadden naar Apple service, bleek batterij nog in goede staat, maar had mijn vrouw 36 apps open staan, die schijnbaar zoveel energie gebruikten, dat accu binnen dag leeg was...

We hebben de meeste verwijderd, en nu functioneert toestel weer naar behoren.

Enige jammere is, dat ik nu mijn vrouw niet meer kan volgen....

 
Bij mijn vorige reactie had ik nog enkele smileys geplaatst, en " vr.gr. George", maar dat is toch weg gevallen....???

 
Kopie van reactie bij Canaldigietaal topic.

@Zwarte Tijger: ik heb de oorzaak gevonden, meen ik....

Mijn geschreven tekst stopt, als ik een ipad smiley plaats.....

Misschien, dat iemand anders dit eens kan proberen...?

Hehe, geen wonder, dat jij niets vreemds kon ontdekken....!

Vr.gr.George

 
Ik heb topic op Duck geopend, met smiley, en werd wel volledig afgedrukt.

Ik copy/ paste dat bericht nu, om te kijken of smiley en verdere tekst wel doorkomt.

Op Fun ben ik diverse malen delen van tekst kwijt geraakt, zonder, dat ik idee had wat de reden was.

Nu ben ik er achter gekomen, dat dat gebeurde, nadat ik een ipad smiley geplaatst had.

Nu zet ik enige smileys, en daarna mijn naam, en de groeten... Als die niet verschijnen, weten we de oorzaak...

 
Dus, waarde heren, oorzaak met zekerheid gevonden... Maar voor de oplossing moet je niet bij mij zijn.... Smiley, smiley, smiley... Prettig weekend allemaal, gr. George

 
Tja wel mooi dat je de oorzaak gevonden hebt, smilies dus.

Enige probleem is dat de smilies op beide forums exact hetzelfde zijn ingeregeld, daar zit dus geen verschil in.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat de Ipad om een of andere reden al dan niet deels gebruik maakt van Tapatalk voor mobiele apparaten. Dat is iets wat we hier op Fun wel hebben maar op Duck niet.

Heb deze nu geupgrade naar de nieuwste versie, hopelijk helpt dat, alhoewel ik twijfel dat die de oorzaak is.

 
P.s. misschien nog eens op Duck testen, als het daar nu ook niet meer werkt weet ik de oorzaak.

 
@ B.T. : Je twijfelt of wat de oorzaak is...???? Eigewijze kerel...

Neem maar van mij aan, dat het te maken heeft, met de smilies, die vanaf de ipad verzonden worden.

Ik weet echter niet, of de smilies, die hier op het forum staan, eenzelfde uitwerking hebben.

Probeer ik dadelijk ook even.

Ik heb het reeds op Duck geprobeerd, en daar kwamen de smiies en tekst wel normaal door.

Ik heb toevallig afgelopen week Tapatalk per ongeluk wel geladen op de ipad, van deze site geloof ik.

Maar weet niet, waar die voor dient, of wat die doet.

Ik zit nu achter de computer, maar zal zo even een test met de ipad doen op Fun, met wat tekst en smiies...

gr. George

 
Even testen: enkel smilies van Fun zelf:  :bier: :bier: :bier:  :confused: :confused: :confused:

En enkele van de ipad, met tekst erna:

 
Dus, husse, met je neus ertussen.

De oorzaak ligt wel degelijk bij de ipad smilies.

Werk aan de winkel, hoofdbrekens, problema's, problema's....

Kinderbedtijd, ik ga er een nachtje over slapen....

Gr.George

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan