Afbeelding stap voor stap vergroten.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vraagje, welk programma kan ik het beste gebruiken om een afbeelding stap voor stap te vergroten? 

Ik zal een voorbeeld geven van wat de bedoeling is: De vorm van de afbeelding is de letter Z .

Deze letter moet in het begin 20 centimeter in breedte zijn, en ongeveer dezelfde hoogte, de grootste maximaal 45 centimeter, de dikte daar kom ik wel aan uit, maar de letters moeten achter elkaar komen aan een buis met een diameter van ongeveer 2 tot 4 centimeter.

Dikte zal ongeveer 2 centimeter worden, en dan over de hele lengte van 1;90 meter, klein beginnen en dan naar de maximale grootte in het midden en dan weer terug naar klein.

Voorbeeld van het geen wat de echte bedoeling is wordt alléén via PM besproken!!!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vroeger deden we dat met Bannermaker Pro of zoiets, heel eenvoudig en heel leuk. Maarja, die is er niet meer. Zullen misschien wel soortgelijke programma's zijn.

 
Met Paint kom je een heel eind, niet de 45 cm die je aangeeft.

Bezwaar is dat je iedere letter apart moet printen.

MS Publisher schijnt het ook te kunnen maar die print de letters

over meerdere A4-tjes, dat wordt dus freubelen.

 
Ik ga nog verder zoeken, maar ik heb ook al een alternatief.

Vandaag even naar de woonboulevard geweest, en daar zag ik in een winkel allemaal kartonnen letters hangen, perfect om mee te beginnen, we nemen dan gewoon een latje of strip waar de vorm iedere keer groter mee gemaakt gaat worden.

Toch bedankt voor het meedenken!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan