Ik heb iets vreemds op mijn pc?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik weet ff niet hoe ik het precies uit moet leggen, maar al een tijdje zit ik met een harde schijf die constant aan het ratelen is.

En gisteren, misschien is het toevallig, deed mijn Dreambox het niet meer, het beeld stond stil, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan, maar nu kan ik diverse pagina's niet meer openen, Fun en Duck wel, en teletekst ook, maar websites zoals Google of pc web plus, die geven geen verbinding, dus ik kan ook niet zoeken naar een prgramma om de pc te scannen. ( Althans niet op deze pc ).

Troep zal er wellicht op zitten, maar dat constante geratel van de HD, is dat wellicht een kapotte harde schijf? 

 
Ik kan het slecht geloven, maar als ik via het Windows 8 logo naar Explorer ga worden alle pagina's keurig netjes geopend??? Is dit een nieuwe manier om te dwingen naar Windows 10???

Programma's uitschakelen? En het geratel stopt nu terwijl ik de update naar W10 aan het doen ben ook ineens... 

Grapjes van Microsoft!

 
Voor de update naar Win 10 op mijn laptop was mijn schijf ook niet rustig. Niet zo heftig als jij omschrijft maar meer activiteit dan ik gewend was.

Voor het upgraden naar Win 10 had ik bij de laptop voor zekerheid de WLAN uitgeschakeld en een LAN verbinding gemaakt.

Op een andere PC heb ik constant de internetactiviteit gecontroleerd. Hierbij bleek dat de laptop geen internet gebruikte om te upgraden.

Het blijkt dus dat de nieuwe bestanden al gedowload waren voordat ik de melding kreeg dat ik kon upgraden.

Het is heel waarschijnlijk dat de hogere schijfactiviteit veroorzaakt werd door het dowloaden en opslaan van de Win 10 bestanden.

 
Van alles tegelijk blijkbaar.

1 van de grootste veroorzaker bleek achteraf een grote storing bij Ziggo te zijn.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan