pdf bestand invullen op pc

marie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
1 okt 2002
Berichten
1.046
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
Ik probeer een gedownload pdf bestand van CanalDigitaal op de pc in te vullen, maar dat lukt mij niet.

Heeft iemand een oplossing, dat dat wel gaat.

Mijn handschrift is beroerd, zodat invullen op de pc een stuk netter zal zijn, dan met balpen...

Dank bij voorbaat, gr. George.

 
Ja als de pdf niet beveiligd is moet het wel kunnen als hij beveiligd is kun je het vergeten.

Dan wordt het uitprinten invullen en weer inscannen.

Maar als het een gewone PDF is heb je misschien iets aan de link die ik met Google gevonden heb.

http://www.werkpleineemsdelta.nl/internet/het-invullen-van-een-pdf-formulier_287/

Heb je als besturingsysteem al W10 is de browser Edge al een pdf lezer.

Maar kom je er niet uit Gooogle even op "pdf invullen op de pc".

 
Ok, Aart, bedankt.

Ik heb zoeven gevochten met een ander programma, maar dat doet niet wat ik wil.

In de loop van de middag jouw advies proberen.

Bij goochelen kom je veel progjes tegen, waar ik huiverig bij ben, omdat je er ook ongewenst materiaal mee binnenhaalt.

Het zal toch wel potlood werk worden.... Gr. George

 
Als het niet werkt kan het zijn dat CD geen gebruik heeft gemaakt van echte invulbare vakken die daarvoor bestemd zijn in pdf. In dat geval moet je het alsnog uitprinten.

 
Als je de pdf file opent met de laatste versie van Arobat Reader DC, kan je met de PC alles invullen. Zelfs ondertekenen.

Arobat Reader had ik allang en is steeds geupdated. Ik was niet zo gelukkig met de laatste updates, maar je kan het nu wel zelf invullen.

Doe het met een muis op een PC anders ligt je tablet in een mum van tijd aan de andere kant van de kamer.

 
Hoezo, Dirk, ligt dat aan jouw temperament, of aan exploderende toestellen....?

 
Inderdaad Dirk en Aart, ik zat ernaast, met de DC versie is het allemaal een stuk eenvoudiger geworden om in te vullen en te ondertekenen.

 
marie zei:
Hoezo, Dirk, ligt dat aan jouw temperament, of aan exploderende toestellen....?
Het temperament is er zo zoetjes aan wel vanaf, maar ik vind een tablet of smartphone ondingen. Zeker waar je exact op een positie iets moet doen zoals bepalen waar je wat in wil vullen in een pdf bestand.

 
geef mij nog steeds de pc of laptop maar...tablets gebruik ik alleen als er geen pc beschikbaar is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan