Skin instalatie met opkg open pli 4.0

Vriendje Stokvis

New Member
Lid sinds
21 feb 2010
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
46
Goedemorgen vrienden

IK probeer op open pli 4.0 een skin  te instaleren, die ik op een forum gevonden heb.

Dit wilde ik handmatig  met het programma dcc doen via telnet.

IK had met het volgende comando al eerder met s6 een skin geinstaleerd opkg install /tmp/*.ipk.

Uiteraard netjes in de tmp map gezet van mijn vu solo 2.

Alleen nu krijg ik de volgende melding  file are already provided by package en dit voor diverse bestanden.

IK heb geen force overwrite comando gebruikt wat nog wel eens problemen kan geven

Hoe kan ik dit het beste oplossen ????

Alvast bedankt voor de hulp

Greetz Vriendje Stokvis

 
Allereerst welkom op Satellite Fun!

Ik denk dat je het beste eerst een backup kunt maken van de bestaande bestanden of van de complege flash als dat kan.

Hou even in de gaten waar ze staan of schrijf het even op zodat je ze later terug kunt zetten.

Dan kun je daarna een force overwrite doen en ze overschrijven. Tenminste als het alleen om skin bestanden gaat.

Of krijg je ook meldingen van bestaande systeembestanden?

Deze melding heeft zich ook al eens voorgedaan met de HBBTv plugin en die moest dan ook met force overwrite gedaan worden.

 
Hartelijk dank voor de reactie blacktiger

Eeen nieuwe flash zie ik even niet zo zitten aangezien dat pas gebeurd is

Zou ik niet met een opkg remove comando die skin weg kunnen halen, en dan denieuwe skin instaleren.

Of haalt dit comando ook niet alle bestanden weg??

Groeten Vriendje Stokvis

 
Oei dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Het remove commando zou wel alles weg moeten halen wat door het opkg pakket geinstalleerd is geworden. Maar of dat ook daadwerkelijk met alle bestanden gebeurt is mij onduidelijk.

Ik doe ook Linux server beheer en daar kun je ook met een rpm commando rpm pakketten verwijderen. Maar soms blijft er dan ook nog wel wat achter. Dat kan verder geen kwaad.

Of dat ook zo werkt met opkg durf ik daarom niet met 100% zekerheid te zeggen.

 
Goedemorgen black tiger

dan laat ik het voorlopig maar even staan zoals het nu staat

Heb een skin en die doet het prima, alleen jij blijft bezig. met die boxen

Greetz

 
Ik denk dat er je moet staan ipv jij. ;)

 
Ah tuurlijk, beetje druk hier dus was er even niet bij met m'n hoofd. :)

 
klopt exuus moi was idd je blijft bezig beetje te snel getikt weer

Greetz

 
Mooi toch, maar ik ben er met mijn hoofd ook helemaal niet bij, zit met mijn gedachten héél ergens anders. ;)

Vanaf morgen breekt er een drukke tijd aan...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan