NanoXX 9800

Johane

New Member
Lid sinds
2 mrt 2015
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
80
Locatie
Berghem Nederland
Ben tamelijk nieuw op dit forum. Ben tevreden bezitter van NanoXX maar wist niet met welke software ik de cam kon omzeilen. Probleem door Bones (hartelijk dank) opgelost.

Bleek vrij eenvoudig met nieuwe software van de Nederlandse NanoXX site. Er rest echter een probleem.

Als ik op harde schijf wil opnemen gaat alles goed tm reservering. Op starttijdstip komt melding op TV maar de diode van de harde schijf licht niet op en er wordt dus niets weggeschreven. USB1 is wel verbonden. (melding na boot)

Als ik via de afstandsbediening naar media ga of op de afspeelknop druk reboot de receiver.

Dus alles werkt muv opnemen/afspelen.

Ik gebruik een 2.5 inch harde schijf met usb voeding FAT32 geformatteerd.

 
Hoi Johane,

We hebben al eerder contact gehad via PM via dit forum; ik vond het vreemd dat je geen enkele posting op ons forum had gedaan: je benaderde mij via PM terwijl je nooit iets had gepost.

Uiteraard heb ik je geholpen (ook weer via PM).

Om nou meteen alles te vertellen wat ik weet omtrent die Nanoxx gaat mij een beetje te ver; ik ken je immers niet (misschien ben je wel een moderator bij s**4**l?).

Ik vertrouw gewoon niet iedereen en ik heb de pest aan s**4**l.

 
Het is ook veel fijner om via het forum gewoon vragen te beantwoorden en niet per pm (ik verwijs mensen altijd terug naar het forum), dan kunnen er later immers ook mensen met dezelfde vraag weer van profiteren.;)

Dus inderdaad vragen a.u.b. via het forum stellen en beantwoorden!

 
Ik krijg steeds meer vragen via PM, wel leuk dat iedereen mij weet te vinden via dit board,

Ik beantwoord onze members ook altijd.

Nou kreeg ik laatst een vraag van schatetieter62, ook weer via PM, uiteraard heb ik hem geholpen.

Maar als iedereen mij vragen stelt via PM heeft alleen die persoon er voordeel bij.

Het liefste heb ik dat die vragen gewoon via ons board gaan.

De vragen die mij gesteld worden gaan altijd over de NanoXX 9800HD.

Nja, ik heb daar wel een beetje ervaring mee.

Omtrent Card sharing heb ik er geen ervaring mee, noch intern noch extern, ik gebruik deze ontvanger puur om via de schotel tv-stations mee te bekijken (en radio stns mee te kunnen beluisteren uiteraard.)

Mijn NanoXX heb ik nieteens aangesloten op het internet, het gaat mij gewoon om de "heb" van de TV- en Radio stns die ik kan ontvangen via mijn draaibare schotel die is aangesloten op mijn Stab Italia HH100 Rotor.

FYI ik kan alleen vanaf 57E t/m 15W ontvangen met mijn offset  Lenson Heath 80cm schotel  icm quad Lnbf 0.6 MTI.

Als ik verder naar rechts ga, kijkt mijn schotel naar mijn dakgoot.

Ik heb een dringende oproep aan onze members die mij via PM benaderen: Doe dit niet via PM, doe dit gewoon op ons board, lees ook mijn postings en lees ook ons Testpanel omtrent NanoXX 9800HD

Nou jongens, ik hoor het wel (VIA ONS BOARD! EN NIET VIA PM)

Groetjes,

Bones

 
Omdat ik je (Bones) vaker zie op de site, is het misschien goed als je in je gegevens onder aan je bericht, ongeveer in welk deel van NL of B je woont. Stel jij woont in Limburg, en de vraag steller in Frieskand, dan zal die voor persoonlijke aan huis hulp of zo, niet eerst een PM sturen. Mischien is het ook beter om een duidelijk punt aan het Forum voor Vragenstellen wordt toeggevoegd.

 
Hoi RobC,

Ik heb een makkelijkere oplossing gevonden,

In heb in mijn Profiel de optie "Persoonlijke Berichten ontvangen van" gewijzigd in "Alleen van beheerders".

Dus van members kan ik nu geen PM's meer ontvangen.

Laat me duidelijk zijn: uiteraard wil ik iedereen behulpzaam zijn, maar gewoon via ons board, zodat iedereen er baat bij heeft.

 
Ben het helemaal met je eens laat mensen als ze vragen hebben gewoon op het board posten.

De meeste mensen weten ook niet alles en op het board kunnen meerdere mensen het lezen de kans op een oplossing is dan ook groter. :cool:

 
Indien er veel vragen komen over een bepaalde ontvanger kunnen we zelfs nog een apart forum onderdeel hiervoor maken. Maar inderdaad graag op het forum vragen stellen.

 
En om even Black Tiger zijn antwoord completer te maken, als de vragen op het forum gesteld worden komt dit ten goede van de database die groter wordt, en dus beschikbaar is voor iedereen. ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan