set top box abbo

marie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
1 okt 2002
Berichten
1.046
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
CD maakt al enige tijd bekend, dat het settop box abbonnement gaat verdwijnen, per 1 april....

Echter, men heeft juist weer een jaarbijdrage geincasseerd...????

De vraagtekens spreken, wat mij betreft, voor zich....!!! -Of begint Cd humoristische trekjes te vertonen, ivm die 1´ste april...? vr.gr. George

 
Even verplaatst naar de juiste sectie.

Dit is niets nieuws. Het jaar is nog niet om dus incasseert men weer een jaarbijdrage. Klaarblijkelijk is het voor CD niet interessant dat het geen heel jaar meer gaat duren.

Ben eens zeer benieuwd of mensen waarvan normaliter in maart het settopbox pakket afloopt, ook nog voor een heel jaar moeten betalen.

Hoe dan ook, feitelijk deugt dit niet en zouden ze dus slechts een deel van die jaarbijdrage in rekening mogen brengen.

Niet netjes in elk geval.

Je zou overigens wel een maand voor factuurdatum een email gehad moeten hebben met een aanbod om over te stappen.

 
Verplaatst: ??? Je bent van beroep zeker schoolmeester..., of politie agent...    :confused: :confused: :confused::achja:

Voor mij loopt het abbo eind maart af, dus antwoord is: " Ja !"

Wij hebben wel 6 emails gehad, met aanbiedingen om over te stappen. maar dat vind ik iets anders, dan " aanbod om over te stappen"....

Overigens heb ik ivm zo'n aanbod geprobeerd dat te accepteren, en gelijk het abbo op mijn naam te  krijgen. Is niet gelukt.

Van het verloop daarvan hebben jullie in andere thread kunnen meegenieten. Gr. George

 
Ach, voor cds is dat niet vreemd.

Bij het uitfaseren van irdeto werden mijn twee irdeto kaarten waardeloos.

Ze werden evengoed nog elke maand geïncasseerd. Via e-mail getracht dit ongedaan te maken, maar kon niet.

Ik moest telefonisch het abonnement (dat er niet meer was) op zeggen op de irdetokaarten.

Hoe gek wil je het hebben?

 
Wij hebben wel 6 emails gehad, met aanbiedingen om over te stappen. maar dat vind ik iets anders, dan " aanbod om over te stappen"....
??? Wat vind je er dan anders aan? Zelfs tekstueel is het 't zelfde.

Het gaat in elk geval om deze email waarin ook duidelijk vermeld staat dat men er mee stopt:

Geachte heer, mevrouw XXX

U zult er ongetwijfeld over hebben gehoord. De zenders NPO1, NPO2 en NPO3 (voorheen Nederland 1, 2 en 3) worden - als gevolg van bezuinigingen bij de NPO - niet langer gratis via de satelliet beschikbaar gesteld. Daarnaast is ook de Mediawet aangescherpt, die verlangt dat minimaal 30 TV-zenders deel uit maken van het zenderpakket. Omdat het Set Top Box-pakket niet langer voldoet aan de gestelde eisen, zijn we voornemens met ingang van 1 april 2016 te stoppen met het Set Top Box-pakket.

Het Basis-pakket, een volwaardig alternatief

Als trouwe CanalDigitaal-klant bieden we u graag nu al een mooi alternatief pakket, met een aantrekkelijke aanbieding.
En nog meer inhoud maar ik heb geen zin om reclame te maken voor die club.

Los daarvan ben ik het er nog steeds mee eens dat men dan niet voor een heel jaar in rekening mag brengen als men slechts nog een deel van het jaar de service aanbiedt. Er staat ook niet in de email dat je ondanks een kortere periode toch voor een heel jaar zou moeten betalen.

Ik heb ook voor mijn schoonbroer een abo opgezegd, die had 2 abbo's omdat eentje voor zijn ouders waren. Die zijn verleden jaar plots beiden overleden binnen nog geen 3,5 maand. Dus abbo opgezegd, duurt een jaar aangezien dat abo net aangeschaft was maar het zou dus in juli 2015 gestopt worden.

Helaas is mijn schoonzus de bevestiging kwijtgeraakt (ondanks dat ik haar op 't hart gedrukt had dit heel goed te bewaren) met als gevolg dat CD nog steeds abo geld aan het innen was en doet alsof ze nergens van weten, ondanks dat e.e.a. via Mijn CanalDigitaal is opgezegd.

Nu is het wel geregeld maar ondertussen zijn er wel 3 maanden langer betaald moeten worden voor het volledige pakket incl. films.

 
De manier, waarop CD met opzeggingen omgaat, is schandalig.

Maar wat voor alternatief heb ik, als zij enige aanbieder in dit genre zijn....

@Black Tiger: ik vind, dat er een groot verschil zit tussen "een aanbieding" , wat ik als iets voordeligs beschouw, en een "aanbod", wat  mij meer vrijblijvend lijkt.

En graag niet zulke woorden, als " tekstueel" gebruiken.... Dat is net zo moeilijk als "viaduct", zou onze vroegere buurvrouw gezegd hebben... :biggrin:

Dezelfde email, die jij ter sprake brengt, heb ik ook gezien. Maar, zoals reeds opgemerkt, kreeg ik het niet voor elkaar, om mijn abbo om te zetten, en het tevens op mijn naam te krijgen.

Zijn het mannen, of vrouwen, die geen twee dingen tegelijk kunnen doen???

Nou, canal digitaal kan het in geen geval....! gr. George

 
ik vind, dat er een groot verschil zit tussen "een aanbieding" , wat ik als iets voordeligs beschouw, en een "aanbod", wat  mij meer vrijblijvend lijkt.
Het is lood om oud ijzer. Een aanbieding is net zo vrijblijvend als een aanbod. Aanbod is een synoniem voor aanbieding, zegt ook de Dikke van Dale die ik eens van een vriendelijk iemand gekregen heb om dergelijke dingen in op te zoeken. :biggrin: :biggrin:

Maar ik kan me wel een zeker verschil in "gevoelswaarde" voorstellen.:)

Probleem is echter dat CD zich nergens in kan inleven, laat staan gevoelswaarde hebben en dus ook vaker vreemde dingen gebeuren met opzettingen en incasseren van gelden.:sad:

 
Morge,

Heb ook zo'n aanbieding en ook dat kaartje.

Mooi zwart is dat kaartje en betalen mag ik ook nog.

Ik heb alleen nu de automatische afschrijving geblokkeerd.

ben benieuwd.

Groetjes papano.

 
Ik zou maar extra slot op de deur monteren, zodat de deurwaarder niet bij je binnen kan....  :heh: :heh: :heh: gr.George

 
Inderdaad, want zomaar niet betalen is contractbreuk. Je dient je contract wel op te zeggen, dat is wettelijk ook zo.

 
Inderdaad, heb het automatisch afschrijven geblokkeerd en ingetrokken! zonder te leveren maar juist andersom alles zwart zetten is contractbreuk.

Groetjes papano.

We wachten af.

 
Zwart kaartje? Dat is Seca 2 als het goed is heb je daarvoor een brief gehad voor een omruilactie voor een Seca 3 kaart.

Is Seca2 inmiddels dan eindelijk eens stopgezet?

Anyway, ben benieuwd wat er nog van komen gaat, alvast succes en hou ons op de hoogte Papano!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan