evengeduld met account updates A.U.B !!

X

xgabox

graag nog even de aandacht voor de toegankelijkheid van sommige forums.

alles is weloverwogen opgezet ,alles wat we nu vragen is een beetje begrip voor de regels ,mbt de toegangkelijkheid.

we zullen er alles aan doen iedereen te beoordelen om het wel of niet toegang verkrijgen aldaar.

dit kan niet terstond ,we zullen daar een aantal dagen voor nodig hebben ,de meeste vaste bezoekers van iedere nederlandse site tot dusver zijn grotendeels bij ons bekend.

dus het vermelden van zus-en zo lang schrijf/lees ik al op een board heeft geen zin ,iedereen krijgt de zelfde behandeling.

natuurlijk zullen er altijd mensen buiten de boot vallen ,terwijl ze hier wel denken recht op te hebben,zie dit dan niet als definitieve afwijzing,

we zullen deze gevallen desnoods per mail te woord proberen te staan.

hopelijk hebben jullie hier begrip voor .

we zijn even zuinig op wat we hebben nu, ;);)

 
Oke we zullen geduld hebben en alvast bedankt voor de moeite.

 
Ik was vroeger ingeschreven onder FF, doch vanaf we alles opnieuw moesten registreren ben ik nu bekend onder Frankie met het gevolg .... een onbekende, newbie .

Natuurlijk kan men dat niet weten doch ik denk dat bij verschillende personen ook zo het geval is dan men zijn registernaam nu veranderd is door het gevolg van de nieuwe registratie.

Mijn vorige registratie is al bijna een jaar oud.

Voor de rest is hier alles prima, behalve toegangen en reply's

Frankie of FF

 
jammer dat is helaas met een boel users zo,niet helemaal onbegrijpelijk,ze voelen de druk van het "herkent"worden,

wat naar mijns inziens niet nodig is in de meeste gevallen.

de mensen die nu naar een special member status verlangen,er al langer bij zijn op de boards hebben het dan ook tegen als ze moeilijk te verifieëren nicks gebruiken.

de mensen die dat betreft kunnen hun profile nu editten door ,als ze dat wensen hun "oude" nick te vermelden in hun eigen signature optie.

bv: ,,,,vroeger bekend als...,,,,,

wellicht zal dit helpen bij de beoordeling vd Mods.

let wel,je doet dit op eigen verantwoording.

BTW,de mail opties zijn hier goed afgeschermd,even snel een email "checken"is een stuk moeilijker geworden voor buitenstaanders.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan